7 haziranda 1 milyon Türk Hdpye oy vermiş.
Peki sizce bu insanlar düşünmüyor mu şehitleri? Tek amaçları barışın gelmesidir belki?
Peki sizce bu insanlar düşünmüyor mu şehitleri? Tek amaçları barışın gelmesidir belki?
Oldugundan cok daha farkli bir profil cizilmekte..
Mesela;
*Cizilen ANTI-AKP profiline baktigimiz zaman insan soramadan edemiyor;
Acilimi siz kolkola yapmadiniz mi?
Oslo Süreci sizinle yürütülmedi mi?
AKP`nin üstlendigi BOP`ta sizin konumunuz nedir?
BOP`a karsi misiniz yoksa aksine Türkiye`de ki sahiplerimisiniz?
*HDP terörist (PKK) degildir propagandasi icin ise
PKK sizin icin Van`da billboardlarda `` Kanli Musluk`` afise etmedi mi?
PKK sizin icin Vatan Partisi Hakkari MV. Adayini transfer etmedi mi? - Pek tabii medyaya yansimasi da burada medyayi sorgulamamiz gerektigini gösteriyor.. -
Figen Yüksekdag aciklamasinda basbas `PYD-PYJ-YPG...` vurgusunda bulunmadi mi?
Milletvekili listesi öncesi Demirtas Apo`ya danistiklarini aciklamadi mi? - Bu bile yeterlidir aslinda ! -
*Patlayan bombalar denilse
Yakalanan PKK`li Diyarbakir bombasi icin hangi itiraflarda bulundu?
Ortaya cikan tutanaklarda ve secim sonuclarinda o bomba hangi partinin oylarini ne yönde etkiledi?
Suruc`ta patlatilan bomba Davutoglu`nun hangi aciklamasi sonrasi meydana geldi?
Yine Suruc bombasinda kimin oylari artisa gecti?
Patlayan her bombada hangi partinin oylari zirve yapmaya basliyor?
*Türkiye`nin Partisi oldugu iddia edilse
Henüz Anayasayi kavrayamamis, Türk Tanimini - bir arap olarak söylüyorum ! - aciklayamayan ve beni seni onu ayiran bir adam her etnik kimlige vurgu yapip sonra saga sola birlik mesajlari veren bir parti...
Söyler misin 10 yil önce türbanli-türbansiz diye ayiriyor muydun kardesini?
Ne kadar AKP yüzünden olusmus bir fobi varsa türbana, simdi de Ermeniye, Araba, Kürde, Hristiyana, Sünniye her birine tek tek bir ayrim söz konusu ! Bunun adina özgürlük deniyor..
Zaten burada basliyor Türk tanimini kavramamak !
Son olarak da CIA destekli bir parti nasil Türkiye partisi olabilir?
HDP'ye bölücü diyen bölücüdür
adamlarin niyeti baris falan degil ankaradaki patlamada kesin HDPKK parmagi var bunlara ragmen onlara oy verenler gercekten yaziklar olsun türklügünüzden utanin ,
türk kürt kardestir ama türk ile PKK asla kardes degildir , olamazda bunu bir ayirt edin,
adamlarin amaci baris falan degil ortaligi karistimak hangi devlet kendi olisini askerini vurur ya az mantikli olun bunlari PKK nin yaptigini göremeyecek kadar görseniz size diycek laf kalmiyo gidin verin oyunuzu , bosuna dememisler bir musibet bin nasihatten iydir iyce dibe batmadikca bunu farkedeceniz yok
bu soysuzları destekleyen vatansever mi sayılsın ne sayılsın. ne kendinizi ne başkasını kandırmayı bırakın artık.
galeri8.uludagsozluk.com/.../...%B6nder_599729.jpg
Cevap
63Cevap
1960 ve sonrasında gelişen olayları, Dersim ve diğer benzer durumlarla harmanlayarak düşünmen gerekiyor ama çok basit bir örnek var ki eğer akp'ye oy verenleri akp'nin ışid'de yardım ettiğinden dolayı aynı suça ortak olmakla itham edersen, hdp'ye oy verenleri de pkk'nın güdümünden çıkamayan, barış adı altında kürt milliyetçiliği yapan, cep telefonu ile kayda alınmış bir çatışmada karakola saldırı düzenleyen teröristin öldürülmesiyle ''yapmayın'' diyerek ağlayan bir seçmen grubu olan partinin seçmenleri de benzer ithamlarla karşılaşması olağandır, barış süreci adı altında akp'nin doğudaki oy potansiyelini koruyarak arttırması ve tek bir kurşun atılsa dahı sürecin zarar görerek oy kaybedeceğinden dolayı hdp ve pkk'ya bütün tavizler verildi, son Dağlıca saldırısında EYP'lerin yıllar önce konuşlandırıldığı da kanıtlandı, demek ki barıştan yana olan sevgi kelebeklerimiz nedense barış sürecinde veya kürt açılmı ya da demokratik açılımında (sonradan kürt sorunu yoktur denerek (rte tarafından) olayı ne kadar da koltuk sevdası olduğunu kanıtlamışlardır) savaşa hazırlık yapmış ve özerklik talebi karşısında istenmeyen sonuçlarda koz olarak kullanmayı
seçen bir hdp çok da vatan sevdalısı değildir, nasılsa akp var olan rejimi değiştirmeyi dileyen bir yapı ise hdp de var olan rejimi değiştirmek amacındadır, 2002 yılında rte gömlek değiştirdim dese de bunun doğru olmadığını herkes biliyor, aynı şey hdp için de geçerlidir, bağımsız komünist bir kürdistan kurmak isteyenler de günümüzde de aynı hedefler içinde olacaktır, ne demişler güzellik geçici aptallık kalıcıdır, özellikler siyasette demokrası bir trendir ve siyasi amaclar ugruna kullanılarak temel hedefler gerceklestırılmek ıstenmektedir, tez-antitez bağlantısından sentez yaparsak, insanlar bir terör örgütüne sempati duyabilirler ama bunun reklamını eylemlerle gerçekleştiği an maddi desteğe girer, sen bir fiziki eylemde bulunmasan da bir örgütün propagandasını yapmış olarak madden desteklemiş olursun, çünkü bir örgütün
hayat damarlarından biri reklamdır, kitlelere yayılmasıdır, eğer sen bir terör örgütüyle iş birliği yapan bir partiye, ona zaman, para ve hareket kabileti sağlayan bir partiye oy verirsen bir çok ithamla yüz yüze kalırsın, bu tamamen hukukçuların işi ama elbet bir sıkıntı var... Gayet açık ve net!
Hdp'nin pkk ile bağlantısını şurda tek bir kişi bile inkâr edemez herhalde. Bir terör örgütünün siyasi uzantısı.
Bunu geçtim. Bak en az bu olayı ben 6-7 defa gözlemledim. Bu bu partinin sempatizanları silahlı çatışma öncesinde sizi bu ülkeden def edeceğiz, sokakları savaş alanına çeviririz, hain tc vs gibi yazıları birçok alanda paylaşıyor. Vurup öldürüyorlar askeri veya polisi sonra bu adamların gir ve facebook twitter yorumlarına bak. Tc askerlerine ve polisine hakaretler, geberdi, iyi oldu tarzında yorumları görürsün. Ama güvenlik güçleri operasyonları arttırır ve bu adamlar ölmeye başlarlar, o zaman da ille de barış, insan ne olursa olsun insandır, barış dediğimiz için ölüyoruz, biz herkesi kucaklıyoruz tarzında yorum atıyorlar. Yani bu adamlar barış elçisi değil. Taktikleri bu. Önce vuracak, sonra şirin gözüküp zaman kazanacak ve ardından tekrar vuracak. Hdp de tam bu şirin gözükme işini yapıyor.
Örneğin bu hümanist arkadaşlara bakın, kendinden zıt görüşlü siviller öldürülünce hiç sesleri çıkıyor mu? Hani insan insandı. Bu tarz internet sayfalarında ölen karşıt görüşlü sivillere hakaretleri görebilirsin. Ve genelde şunu kullanırlar 'tc bizi asit kuyularına atarken iyi miydi?' gibi. Ya adam piyanist filminden bir fotoğraf karesi araklamış ve işte tc zulmü diyr paylaşıyor.
Ve sürekli çocukları ön plana çıkarır bu gruplar. Asker, polis çocukları öldürüyor diye ağlarlar ama çocuk denilen kişilerin profillerinde Kalaşnikovlarla pozları var. Kendi eyp leri patlıyor, askerin üstüne atıyorlar. Ambulans gelmiyor diyorlar ama hendek kazmışlar ambulans gecemiyor.
Bir ara da taş atan çocuklar vardı hatırlarsan. Bu insanlar çocukları öne sürüyor ve mazlum edebiyatı yapıyor. Ve maalesef ki Türk olanlar da yiyor. Düşünsene bir ya, senin bir evladın olsa sen onu polise taş atması için, veya böyle riskli işler yapması için izin verir misin?
Düşmanın bile şereflisi lazım.
bebek katili Aponun heykelini dikeceğiz diyen demirtaştı
ankaradaki patlamada ;
''bu meydan kanlı meydan diye'' halayda bağırılırken bomba patladı
bu bir göndermeydi...
dağda asker katili demirtaş barışmı istiyormuş? :D
-sanırsam ki bu ülkeye teröristten daha çok sizlerin beynini çalan hırsızları yok etmek gerek
pkk'nın silahı keleştir anası bacısı beleştir Ey Türk milleti gördüğün yerde bu serefsizlere yerleştir !!!
''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''
+11
Vatan millet sakarya demicem.
Ama Ben barış konusunda ciddi olduklarını sanmıyorum onların mitingdekilerinde
1 Tane Türk Bayrağı göremezsiniz ellerinde şimdi türk diyince biz kürdüz diyip atlayanlar Nufus cüzdanlarını cıkarıp bakmalarını tavsiye ederim. Bayrak hepimizin vatan hepimizin
Amaçlarının Barış oldugunuda (bir Solcu olarak Atatürk solcusu öyle şimdiki çakma devrimcilerden değil) İnanmıyorum.
Ağazlarında bir laf Biz eziliyoruz ezilen halkların partisiyiz
Yaw bu ülkede Sizden çok Aleviler ezilmiştir
Dindar hacılar hocalar ezilmiştir
Hiç biri Tv ye çıkıp Terör örgütü bayraklarıyla miting yapmamıslardır Dağa çıkmamıslardır.
Hala barış diyorlar, Allah'ım sen akıl fikir ver bunlara! Pkk denilen aşşağılık bir örgütü destekleyen, siyasi uzantısı olan bir partidir hdp! Binlerce askeri şehit etmiş ve hala kalleşçe şehit etmeye devam ediyor. Barış bunun neresinde? Çözüm sürecinde sizin barış saçmalığınız bizzat hayata geçirildi. Niye barış olmadı? Askeri, polisi sokmadınız, özerklik ilan ettiniz, pkk dağdan indi şehirde yol keser hale geldi.. Bu mu barış?
Türkiye partisiyiz diye milleti kandırdılar sonra maskelerini çıkardılar teröristin maşası olduklarını itiraf ettiler hala bu hdpkk ya oy veren ulusalcılar solcular varsa onlarda vatan hainidir boşuna Atatürkçüyüz deyip gezmesinler hepsi ermeni uşağıdır benim gözümde
Baris gelsin diyen adam insanlara kepenk kapatin sokaga cikin demez
... cizredeki olay bodrumuda yakar demez...
20 yasinda gencecik asker vuran karisi yaninda sehit eden pkkyi savunmaz.
Hem ne savaşı varki barış olsun? Turkiyede terörle ve teröristler le mucadele vardır... Savas yoktur ne savasi? Mayin doseyip kacip etek giyen adamin yaptığı savaş degl kahpeliktir
Bunun gibi soysuzlar elbette var hel bunu helde bunun gibi türkculeri kınıyorum
Bir parti çıkıp polise terörist ihbar etmek gambazlamaktır diyebiliyosa onları meclise sokmak vatan hainliğidir akp yi kılım kadar sevmem ama bunun başka açıklaması yok
Hain veya cahildir bunun başka açıklaması yok bunların %90 ı hain geriye kalanları ise halkların kardeşliiği barışa inanan cahil kesim başka açıklaması yok Hdpye oy veriyosunya birgün bir yakının akraban kardeşin kuzenin kısacası sevdiğin biri askerde şehit olursa anlarsın bizi belki birazda olsa hemde haince şehit olunca mayın patlayınca çorba içerken taranınca arkadan kahbece vurulunca belki anlarsın niye böyle dendiğini..
Ulkenın askerine silah bırakın dıyecek kadar ayarsızlar kürt olarak benım zoruma gidiyor sen kimsin asker silah bıraksın diyeceksin bide sana oy verecem 💪 patlamadan silahdan oy toplayanın allah belasını versin diyeceksin (s. Demirtaş) patlama sobrası 1 kasımda dıktatoru devirmek adında oy istiyeceksin bunlarada bunlara oy verenleerede sasıyorum. tayip bunlardan dahamı tehlıkeli ülke için?
Barışı Hdp mi getirecek? Barışı ancak bizim "Barış Güvercini" miz olan F-16 Fighting Falcon'lar getirir !
Devlet malı ortaktır, beyt-ül mal olarak geçer. Yani bizim. Şimdi susacak mısın? @aykırı25
Baştaki adamlara kızıpta çıkarın çatıştığı zaman gidip düşmanla işbirliği yapmak ne kadar akılcı?
Size şunu söyleyeyim hdp Kürt Partisi değildir... Kürtlerin de desteklememesi gerekir...
Hükümeti sevmiyorsan nefret ediyorsan MHP veya CHP var verebilirsin NET.
Teröristlere erzak götürerek mi barış getirecekler, almanyada miting yaparken bayrağımızı indirerek mi?
Hdp diyor ki biz sizi öldürelim, siz silah çekmeyin sadece ölün. Böylelikle barış gelir diyor. Buna kadir bile inanmaz be abicim. Sen takma böyle şeyleri kafaya. Ayrıca 1 milyon türk oy vermesi hikaye, öyle bişey varsa gerçekten hdp bu seçimde barajı geçemez şu terör olaylarından sonra.. ;)
Türklerin oy verme nedeni hdpnin baraj altında kalmaması içindir. Baraj altında kalırsa Akp anayasayi bile değiştirebilecek milletvekili sayısı çıkarır. Bunu bilip veriyorlar. Hdp barış isteseydi Pkk savunulucugu yapmazdı. Asker ve polis şehit edildi. Sen hala hdpnin barış söylemlerine inaniyosun? Amaclari bölmek ayırmak parçalamak. Dolayısıyla vatan haini bir parti.
Türk ya da Kürt farketmez , hdp ye oy veren VATAN hainidir !
savaş olmayan yerde barış arayışına soyunmak , savaş a davetiye çıkarmakdır !
hee yok sen savaş var nie kabul etmiyorsun dersen , evet pkaka ile bir savaş var , bundan rahatsız olan da milliyetine bakılmaksızın HAİN dir !!!
Asker şehit ederek barış getireceğine inanıyosun öyle mi
Yakın bir akrabandq askerde şehit olursa anlarsın
Çünkü HDP denılen serefsız partının tabanı köku her boku PKK terör örgutuyle baglantılı bunu bılmıyomusun
Radikal demokrasi yeni yaşam çağrısı ben türküm izmirliyim oyum hdp ye
Halk onu söyler bunu söyler :)) bunlarla oyalanın durun kimbilir demirtaş bahçeli apo tayyip kemal ne paralar alıyorlar. Kimler tarafından yetiştirildiler :) amerikanin da uyutmak icin super iki silahi var.
1) evlilik programlari
2) siyaset.
Yanlis anlama da, dusunme kapasitesi el veren her vatandas hdp ye oy verilmemesi gerektigini bilir. acikca teroru destekleyen ve bundan beslenen bir partiye oy veren de ayni zihniyeti paylasiyor demektir.
öyle bir dünya yok, hdp=pkk. oy veren herkes bunu bilerek veriyor, göz göre göre.
Hdp ocalanin resmiyle propaganda yapıyor Öcalan ki çocuk tecavüzcsu ve vatan haini yani hdpye oy vermek ocalani desteklemek dahası yok benim gozumde
İstediğinizi düşünün istediğinize oy verin ama lütfen ama şehitlerimizi o iğrenç pkk kuklalarıyla aynı yerde kullanmayın
Onların barışı getirmesi için bir mucize gerek. Onların barışı alacaklarını almak başka bir hedefleri yok bunların.
www.facebook.com/.../?type=3&theater
artık susabilirsin!
Meclis'te "sayın Öcalan " dedirten barış istekleri ve düşünceleriyle takdir beklemesinler bence.
1 milyon Türk değil Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı orayı bir düzelteyim. Dağda adam vuran örgütün yanlısı olduğunu çekinmeden söyleyen hdp mi barış yanlısı? Bunlar şehitleri düşünmüyor şehit düşürüyor.
Çözüm sürecinde silah depolayarak mı barış getirecektiniz. Ayrıca hdp ye oy veren kansızlar akp tek başına iktidar olmasın diye verdiler. Bunlar akp iktidar olmasın diye vatanı bile satar
sadece onlar mı? chpyi , mhpyi veya tarafsız olanlar bile vatan haini, hiç yoksa gerçekleri söylediğin zaman provokatör ilan ediyorlar.. yazıklar olsun!!!
Galiba barışın kardeşliğin farklı bir anlamı var. Tıpkı batının barış kardeşlik insan hakları demesi gibi. Biz bilemedik bu barış kardeşlik kelimelerinin anlamını. Kusura bakma bacım.
Neredde peki o barış neden gelmedi geçen seçimlerde o amaçla oy vermiştiler noldu bunların tek amacı var o da belli bozgunculuk vatan hainliğii kalleşlik daha ötesi yok
Koyunlar ve çakallar düşünüyorsa HDP'ye oy verenler daha iyi düşünür..
Kimin aklıyla alay ediyorsunuz anlam veremiyorum. Ama siz insanların aklıyla alay edecek kadar zeki olamazsınız. Siz katıksız gerizekalısınız.
Laf çaktı ergen kızımız herkes artilasin
Ya bir sus Allah aşkına. Ne zaman sorularına gorus paylassam direkt eksiyi basıp geciyorsun. Argumansiz savunmasız takılıyorsun şimdi bana aman edebiyat paracalama. Ergenmis.
Hee hee verin oylarızı Hdp ye kansız kancıklar gelir bir gün belki barış
Aklı mantığı olan kimse hem şehitlerimize üzülüp hemde hdy ye oy vermez veremez, vicdanı elvermez.
Yeter be yeter! Kim hdpkk desteklerse o teröristtır.
Adamlarin alayinin dagda kandilde resmi var
Neyin barisi a. q
2 tane uyuyan polisimi ensesinden vuran orspu çocuklarını destekleyen piçler mi barış istiyor? Barış barış deyip çözüm sürecini bozan şerefsizler mi istiyor? Sadece kendinizi kandırırsınız. Az kaldı kökünüzü kurutacağız az sabredin.
kuzum o türkler araştır türk değildir emin ol pkk ya oy verenlerin allah ocağına ateş düşürsün
onların 1 milyonuda vatan haini, hdp ye bilinçli olarak oy atan herkes teröristtir, vatan haini kanı bozuktur.
ülkeyi ele geçirdikten sonraaa ağlarsınız halinize..
Hepsi aynı türden. Hepsinden nefret ediyorum. Askeri, polisi sevseler şehit edenlere oy vermezler.
ülkemiz hep böyle bizim ya. tek tip insanların olması lazım başka bir fikir veya seçenek olunca vatan hainliğine kadar gider mesele
çakma Türkler, hdp ye oy veren Türk olamaz herifler senin askerini şehit eden şerefsizleri destekleyecek biji apo diyecek sen onlara oy atacaksın? yok öyle bir dünya
HDP ile gelecek barışa s*çayım. Allah'ın teröristleri
benim icin mesela hdpnin akp den farki yok
Akp ye sormak lazm osloda kimlerle el sikistin die
Akp hdp pkk isid asih iviri ziviri hepsi bir
aponun heykelını dıkıcez dedı adam yutuab yaz cahıl teknolojı cagındasın
Onlarda akil ne gezer bu itleri asmadikdan sonra terör bitmez hdp ye oy veren vatan hainidir tartışmasız
hdp = barış? düşünmek lazım
hdp meclise girdi gireli şehit haberleri eksik olmuyor ne barışından bahsediyorsunuz
küfür eden biri nasıl küfür etmiş sayılırsa , hdp ye veren lavuklarda hain sayılır. Bu 2+2 = 4 kadar nettir
Bırakın bu barış güvercini ayaklarını içlerinde ne pislik olduğunu ben gördüm ben biliyorum
Barış hdpye oy verince mi gelecek? Bu kadar saf olmayın be. Hdpye oy veren teröristtir benim gözümde o kadar^^
O insanlar salak. Bu hainlerin barışı istemediklerini kafaları basmıyor
Barışın gelmesi için insan öldürülcekse gelmesin o barış hiç
Barış gelmezse daha çok kanlar dokulecek
O barış gelse de dokerler merak etme
Çünkü HDP yalan söylüyor... eski BDP nin uzantısı... Bildiğin bölücü örgütün maskeli balodaki hali..
hdp te oy veren 1 milyon türkün amaci akpnin tek basina iktidar olmamasiydi
Pkkyi destekleyenlere ne diyelim barış güvercini mi
başırı g. t oglanı demirtaş mı getirecek mk teröristi kendisi onlar bu ülkenin anca huzurunu bozuyor
Terörist e Terörist denir başka bir şey denmez. Hdpkk hariç hangi milletvekilinin arabasında roket atar çıkıyor. YAZIK SANA.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar