Dağdaki çobanla benim oyum bir olmamalı diyen mankene katılasım geliyor ya sizin?

Demokrasi de bir yere kadar.. Oy kullanan öyle bilinçsiz , 0 donanımda insanlar var ki onların yüzünden bizim de tüm bir ülkenin de kaderi etkileniyor.. Adil seçim olmuyor.
Gerçi bunun bir çözümü yok , tek tek kalite kontrol yapmak lazım ki o da imkansız :(
Güncellemeler
+1 yıl
Bu bilinçsiz insanlar nereye çeksen oraya gidiyor
Dağdaki çobanla benim oyum bir olmamalı diyen mankene katılasım geliyor ya sizin?
Cevapla