Medcezir de filan gördüm bu çocuğu da ama hayranları az galiba.Ömer İlker Coskun'la polemiğe girdi ya ordan tanıdım batuhanı.. Siz?









Benim en iyi arkadaşım olur istere niz size imzalı fotosunu göndereyim ne dersiniz bir kahve icellim mi?
hangisi en iyi arkadasınız batuhan mı ömer mi?
Ömer İlker Coskun diye birini tanıyorsun da bunu mu tanımıyorsun. bir git ya.
polemiğe girmişlermiş mi ne olmuş ordan tanıdım diyorum bende
Cevap
2Cevap
Reklamda görmüş olabilirim😝😝
aynen ya acayip yakışıklı :D
tatlı çocuk
ilk defa dydum
çirkin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar