Behzat Ç. abimiz "Yanlış yolda yürümek, doğru yolda beklemekten iyidir" diyor. Katılıyor musunuz?

Behzat Ç. abimiz "Yanlış yolda yürümek, doğru yolda beklemekten iyidir" diyor. Katılıyor musunuz?
Behzat Ç. abimiz
Evet
Hayır
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel. :)
Güncellemeler
+1 yıl
Soru güncellendi.
Behzat Ç. abimiz "Yanlış yolda yürümek, doğru yolda beklemekten iyidir" diyor. Katılıyor musunuz?
Cevapla