Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Shshshn
Güncellemeler
+1 yıl
Guncellll
Bende yeni öğrendim ı feel good olduğunu bütün çocukluğum gitti
ne yazık ki ben de I feel good olduğunu geç öğrenmiştim
Herkez öyle soyluyodu onu, söylemeyen bizdrn değildir zaten :D
Cevap
1Cevap
Bende öyle söylüyordum. Yalniz degilsin pikacu :)
Sene 2005-6 ben temsili. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar