Sizce bu ülke düzelir mi yoksa artık umudu kesmek mi lazım?

bugün iğrenç bir habere denk geldim siz okudunuz mu bilmiyorum özetlemek gerekirse:

"Kepez Atatürk Anadolu Lisesi müdür yardımcısı Filiz G., okuldaki 31 sınıf başkanını toplayarak, "Bu okulda kızlar mini etek giyiyor. Bu tacize açık bir durum. Böyle giyerlerse tacizi hak ediyorlar. Erkek öğrencilerden bir tim kuracağım. Erkekler mini etek giyen kızları önce uyaracak. Eğer devam ederlerse taciz yapılacak" dedi."

ne desem gerçekten bilemiyorum bu kadar olay böyle düşünen insanlar ve ellerinde kolayca etkilenebilecek gelecek nesil... gerçekten umudumu kestim bu ülkeden...
siz ne düşünüyorsunuz bu haber hakkında?
Sizce bu ülke düzelir mi yoksa artık umudu kesmek mi lazım?
Cevapla