Bu resimde ne var ki kadının eşi bunu görünce öldürüyor?
https://i.hizliresim.com/R6Wrvo.jpg
https://i.hizliresim.com/R6Wrvo.jpg
Hadi o göz gerçekten zenci bir adamın gözü diyelim
1) kocası fotoğraf çekecek kadar adam o odada kalmışta kocası farketmemiş mi
2) o zenci orada nasıl o kadar saat nefes alıp ölmeden dayanmış
3) kadın psikopat mı zenciyi atacak bir de kocasına seni aldattığım adam yatagın altında fotoğrafımızı sen çek bak ne kadar mutluyum bir de profil yaptım ohh mis havasında olacak
4) Bu ne kadar saçma bir olay
Kiz kafanda deli sorular dönüyor :-)
Katılıyorum.:)
Goz var ggoz nazara gelmis ulen ne gozmus be bir saattir zenci gozu aradim gozune sokam :) gozum cikti yok zenci saklanmis falan o yatagin neresine saklican hey allahim yav... biri bana soylesein cabuk goz nirde bulamadim.. belkide bu fotoyu kim cekti l*n diye oldurmusstur:)
Ahahah :-)
:DD
Vala dediğin gibi olabilir erkek beyni kim bilir ne gördü orda :-D
Benimde hiç gözüm tutmadı :-)
Evli çiftler akıllı telefon ve internet hayatınızı mahvedebilir çiftlerin şeffaf olması lazım evde telefonlarınızı ortaya koyun şifrelerinizi aynı yapın eşlerin birbirine gjven vermesi şart. Take a pic? olay bitmiştir selfie deyince aklınıza ne ggeliyor eşinizin selfie si kocanız ya da karınıza sormadan paylaşımda bulunmayın
Burdan herkese duyurulur..
bunlar hep amerikanin oyunlari inanmayin = )
Hahah sen diyorsan dogrudur :-)
Rica ederim :-)
Cevap
95Cevap
Prizin. mına koymus. Ne varsa takmış. Elektrik faturası çok geldiğinden artık canına tak etmiş adamın.
Hahah farklı bakis açısı :-D
Evet sağ alt köşede biri var. Al bundan çok net gözüküyor (:
s5.pikabu.ru/.../1408998051_1729966656.jpg
Resim kalitesi düşük ya belli olmuyordu sağolasın :-)
Ama bana şop gibi geldi. Adam pek gerçekçi durmuyor, renk felan garez filmindeki eleman gibi.
Oha bee ben de bildigim goz ariyorum 2 saattir o goz un sahibinin kafasinin yaricapi bayagi kucuk herhalde ve insana benzemiyor kedi falan gibi yani. Ayrica o yatagin orasi oyle bos durmaz hele kadin var ustnde hic durmaz ezilir kim olursa olsn
https://hizliresim.com/78lQoL
Al canım usenmeyip kirptim senin için 😄
Sağolasın canım benim ;-)
Resmin kalitesi iyi degil. Ben bunu daha iyi bir kalitede gördüm ve hemen belli oluyordu. O kösede zenci bir adam var ama sadece gözleri ve biraz yüzü görünüyor. bu resim cok kalitesiz oldugu icin belli olmuyor
O resmin orijinalinde vantilatörün kablosunun geçtiği yastık yanında bir erkek kafası görünüyor ;-) ancak hikâye doğru mu bilmem ;-)
Bizde bilemeyiz
Dİkkatli bak, ben ilk gördüğümde birden irkilmiştim. Oralarda bir yerde adam var, Bazanın sağ üst birleşim yeri.
Orda üçüncü bir şahıs var bence :-)
Cevap burada + layan herkese selamlar :D https://hizliresim.com/G1dmj6
Ne o hala göremedim
Ohaa diyorum cidden o oraya nasıl girmiş ya :-)
Göz
adam oraya girmiş zenci :D
niyekiii korkma l*n ben varım :D
Hay Allah Razı olsun senden yarım saattir criminal incelemeye aldım resmi gene görememiştim
daha önceden de bu sitede soruldu bu o yüzden biliyorum sitenin eskilerindenim ben :D
Çok sağol gözüm bozulacaktı incelemekten
Ay korktum ya
Eee benim gördüğüm hikaye daha başkaydı aynı resim ama farklı bir hikaye yazıyordu. Bence bunlar uydurma bir kaç ay önce ben bu resmi gördüğüm de kız kardeşi ölmeden önce ki son resmi yazıyordu öyle bir hikaye yazmışlardı.
sağğ uçta adamın gözü görunyor bak saklanmış yataga iyce dikkatli bakarsanızz zeka oyunu gibi bişi bu
Kadın kışın vantilatörü açarak boşa elektrik harcıyor diye sinirlenmiş.
arkadaşın biri link paylaşıp deşifre etti zenci arkadaşımızı kocasına helal olsun tek seferde nasıl fark etmişse herhalde oda zenciymiş
Vala değişik adam baya irdelemis demekki ben hala bulamadım :-/
adamın var yatağın altında diyolar ama benzetemedim pek
Bende bulamadım vala
Ulan mal mısınız ya o köşeye nasıl sığsın bir adam, sadece göze benzer bir görüntü var ki foto da hiç net değil zaten birisi kafasından uydurmuş dalga geçmiş kişilerle gerçek olsa idi face twittırda çoktan konu olmuştu bile.
ay bir ben mi goremedim gozu zenciyi falan nerde :(
https://i.hizliresim.com/Z18q5g.jpg hicbisiy yok
Bunu korkunç bir şey diye paylasirlardi sağ köşede göz var. Komedi yaa. Yeni versiyon mu bu
Erkk değil mi morali bozulmuştur bu kadında gülüyo diye bıçaklamıştır herşey beklenir bu erkklerden 'D
Hahah kız eic'lik cevap vermişsin :-D
Haha saol canm ama doğru degl mi :D
Doğru BACIM haklısın vala onların akıllarına sual olmaz cin fikirli onlar:-)
Yatağın sağ alt tarafına dikkatlice bakarsanız bir göz görüceksiniz. Muhtemelen aldatıyodu ve yakaladı..
Ama onlarda gayet normal değil mi bu durum?
Aldatmak mı?
Evet aldatmak
Nickini sana yolluyorum :)) Elbet vardır bunu normal karşılayan ama büyük bir kitle karşı çıkar o kadarda rahat insanlar değillerdir bence.
Nicki iade kabul etmiyoruz efem :-D bu olay Türkiye de olsaydı adam çıkar konuşurdu"namusumu temizledim , mutluyum " derdi. Ama baksana o kadar rahatlar ki kadın herifi evine almış yetmemiş yatağın altına almış oda yetmemiş kocasıyla o yatakta yatmış ve adam hala orda vayy bee :-D
Sonuç olarak bir öldürme vakası yaşanmış :D
Hahah aynen ortak nokta bu :-D
:)))
Yatagin aag alt kosesinde vantilator kablosunun gectigi noktada goz var yataginsag alt gozune bakin panpalar ;)))
Gözü olanın gözü çıksın yaa
Yok kanka ben kopya cektim sen adi resim koymussun bulamiyorlar ;))))
Bu resimde daha net her sey adam boynuzlandigi anlar ve gadin ex olur ;)) agauhaua
tr-tr. facebook. com/Ask. Herseye. Deger72/photos/a.189378437751077.43001.178273052194949/803876862967895/
Yatağın altında zenci birine ait gözleri görebildim sanırım.
bak ekranın ışıgını aç öyle bak bende 2 saattir bakıyorm ekranın ışıgını fulledim gördüm :D vantiletörün kablosu iniyo aşagıya dogru tam ortalarında göz var iyi bakın :D
Ben baktım gördüm zaten sen onlara de :-)
Fotorafda bisey yok herkes göz falan diyorda hani göz nerdeki bulamadim :)
bir b*k yok :D uydurmayın anasını satim ya alla alla :D
Var kız var iyi bak:-)
Vantilatörü kendine çevirmiş bu evde bitek senmi varsın be müslüman diyerek kadını pıçaklamışşşş.
Hahah :-D
Adam haklı dağılın beyler... Bence o kocanın indirim alması lazım tahrik var... . s
Ağır tahrik var bencede :-)
Aman ha hiç tasvip etmem aldatma arkadaş boşan afedersin ne halin varsa gör. s bu erkek içinde kadın içinde böyle sonra @ohadiyorummm diyoruz :D
Bencede haklısınız efem :-D
Efem İzmir 101 :D efem ne yahu efendim desene Türkçe katili :P :D
kablonun geçtiği yerde bir göz var.
adam bide zenci =))
Bende zenciyi ariyordum adam zenci degil 3 harflilere benziyo sanki
Birde zenci haa vayy kadına bak :-D
@ceyddaaaaaaaaaa zenci daha tehlikeli =))
Hahahha olabilir
Adam beyaz :D zenciler siyah olur
Beyazz_Gül hadi itiraf et hiç zenci görmedin değil mi =))
Resimde benim farkedemedigim ne var neden oldurmus kocasi?
Bilmem çok gülüyor diye galiba :-)
öyle saçma sapan bir neden olur mu :(
Vala erkek beyninden sual olmaz :-D
ne gerizekalı hemcinslerim var ya :) karısıda güzelmiş
Hahah bunu bir hemcinsin okumamali :-)
okusun okusunlarda adam olsunlar :)
Fotoğrafı çeken kim? :D :D niye yatak odasındalar? :D
Hahah çok haklısın :-)
Google görsellerde arattım direk işaretli olarak bir adam suratı belirdi ve görünce çok korktum o ne öylee
Insam korkuyor yaa
yatağın altında bir erkek var orada ince bir ayrıntıda göz görünüyor daha önce çok soruldu bu soru :)
Ben ilk gördüm vala
yatağın tam köşe tarafıyla kablonun kesiştiği yerde minnacık bir yerden zencinin gözü gözüküyor.. zenciyle aldatmış pis şıllık :)
Çok ayıp ama denir mi öyle..
Şeytan ayrıntıda gizlidir kocası karısının gözlük kullanmadığını bilir peki o gözlük kimin?
Güzel mantık kurdum bence :)
Akıl gel peşime takıl :-)
Bencede ihtiyacın var çünki :-)
Bak şimdi.
Yanii haketmiştin :))
Yatağın altına erkek atmış.. ama erkek aceleci belliki kendini ele vermiş salak gözleri gözüküyor..:D
https://hizliresim.com/R6WWJ6 alın burada :D
kadinin sol gozu hatta sol taraf bir tuaf. sagdaki normal bir yuzken sol taraf baska seylere benziyor.
G*tünüzden element uydurmayın yaaa Allah bilir kaç farklı senaryoyla anlatılmıştır da inanıyorsunuz
Yapacak bişey yok
Sonra da diyorlar ülke niye gelişmiyor... Bir ara da kızın biri Kur-an yırttı ne hale geldi dediler resim paylaştılar meğer o resimler bir italyan ressamın resimleriymiş. Saf olmayın kardeşim... Millet dalga geçiyo sizinle...
Cidden öylemiymis ayy ben ondan ne kadar çok etkilenmiştim yaa aylarca rüyama girdi Sağol aydınlattigin için :-(
Yaaa maalesef öyleymiş
Tühh yaa
yaaaa işte böyle azizim
Aa azizim lafını ben kullanırım genelde :-)
Ben uzun zamandır kullanıyorum azizim:)
O zaman hayırlı olsun azizim :-)
sağol azizim sağol :)
böyle saçmalık görmedim.. kadın evli ama tek kişilik yatakta ilginç :D
Biz ne diyoz sen ne diyon :-D
bence adam ağır iktidarsız ve bunalımda. Karısıyla ilişkiye giremiyo ve bu fotograf adamın iktidarsızlığını ifşa ediyo kadın da bunu facebooka koyunca bütün hısım akraba eniştenin porblemini anlıyo ve adam bunu farkedince karısını kesmez bıcakla dogruyo :s
Vur dedik öldürdün :-D olay Türkiye de olur ama orası gavur memleket :-)
dabbe gözünden daha inandırıcı ve hayatın içinden bir teori buldum işte saçmalamayı kes :D
Güldüm.
bak aklıma bisey daha geldi gız bunlar fakirlikten ölmüş olmasın
ulan adam yapmışken şu soruyu soran tenekeyi de ortadan kaldırsa
Kim o teneke
Gülünce sıyrılmış olmuyorsun ama?
Saçma sapan ama herkes atlamış, sen bile :-D
O, herkesin göz dediği şey gözlük olmasın mı?
Saçma salak birşey
Sen gözlük de orjinal olsun
Facede ergenlerin uydurduğu hikâyeler. Çok fazla şeytan çağırma hikâyesi/filmi izliyorlar. Constantine dizisini de olabilir
Cok gordum bu esmi yatagin altinda zenci var ne kadar dogru bilemiyoruz
Belki de Baska detay var biz göremiyoruz
Göz var diyorlar
Yatak fazla yüksekte. Çarşafın altında biri var izlenimi veriyor.
Çekmecenin içinde biri mi var acaba?
Şöyle saçma sapan başlıklar açmayın. Zenci var yatağın altında.
Açtım ve sen geldin ne yapalım şimdi :-)
Ne desem boş, eleştiriyi bile anlamıyorsun.
Anladım, yorum yaptım, alındın.
Ne edim ben?
Alındığımı nereden çıkarıyorsun?
Ayy tamam tamam :-)
yatağın içinde bir erkek var. ve kocası resmi görünce infaz etmiş kadını
Oh olmuş o zaman
hakkını vermiş :D
Burdaki kızlrı gorse demekki parca parca ayırır her sehıre bı parcasını atar heralde haklıda tabi
Süper yorum! :)
eyw.
Yaww şimdi ne alaka yaa
Çok alakalıda sen anlamadın.
Hiçbişi yok ya bir saattir arıyorum yorumlara felan baktım nerde arkadaş biri banada söylesin
erçünkü sevgilisini aldatıyormuş adamı farkeden tek ben miyim :D :D
Sağ altta prizde 3 kablo takılı. "Bu ne l*n elektrik dairesi başkanı mıyım? Fatura 100 dolar gelicek." deyip vurmuş ve tüm fişleri çekmiştir.
Hahah bakış açın çok fakir :-D
Yüreğim zengin bacım. Ayda 70.000 dolar kazanıp hayatına intiharla son vermiş zengin züppelere benzemem ^^
Vayy iyi gönderme oldu bu :-)
Bana benzer biriyle evlenirsin de beni anlarsın :)
Evlilik nerden çıktı ya yok öyle bişey :-D
Var var ama kısmet :) Hayırlısı için dua et bence artık :D
Evde mi kaldım ben ya :-(
Evde kaldın demedim yahu daha yaşın kaç :)
büyük ihtimal tasak geçion ama hadi bakam bence kablolarda bişi var
Bak bak çok ayıp simdi yorumunu şikayet etseler kaldırilsa kim kimle şey geçiyo görürsün :-)
Ohaa benzetmen ters uçmuş hayko Cepkin gözlü kız kim yaww :O
Haa o rolde ki oyuncu kızı diyorsun süper oyuncu o evet haklısın Sağol benzetmen için ( doktor kendi haline bırakın dedi )
Ayy hiçte bile ben daha güzelim hıh :-/
Bu bir iltifat değildi ama ben öyle algıladm Sağol
Kocası Ordaki Adamı Farkettiyse kesn
kedni de o işlerle meşguldür...
Bence de haklısın :-)
Bence kabloların orada bir civciv var. Hem de pembe..
Oyy yerim o civcivi ben :-)
Yok yok yeme gittim ben :))
:))
şimdi adamın resimde gördüğünü fark ettiğini, bizim anlamamız imkansız
karısı sonuçta biz bilemeyiz
Ne dedin sen şimdi ben anlamadım da :-/
adamın kaç yıllık karısı.
ya belki hediye ettiği bir bilekliği kolunda görmemiştir mesela bunun gibi şeyler.
bizim tahmin edemeyeceğimiz birşeyden ötürü olabilir.
Hahha işte buna güldüm yaram derin dokunmayın :-D:-D
nikimle maytap geçen ilk kişi değilsin
sonuncuda :/
Dalga geçmedim cümle içinde kullandım :-(
bir baktım yarım saat olmuş yok hala yok sırf bu yüzden öldürürdüm herhalde
Hahaha bişey bulamadin diye mi öldürecen kadını :-D
Yok bulamadım valla
Ekran ışığını iyice aç görürsün :-)
Yatağın sağ alt köşesinde siyahi bir kardeşimiz bulunmaktadır.
Hahah vala haketmis o zaman :-)
Sağ alt köşede sadece gözü belli oluyor. Adamın bir suçu olduğunu düşünmüyorum. Suç bu kadında :D
Tabiki kadında. hadi adami yatak altı yapıyon niye foto çekip profil resmi yapıyon yaa :-D
Ne kadar doğru orası tartışılır da. Hepsinden önemlisi fotoğrafı çeken kim? Yoksa ikinci bir kişi daha mı :D
Ohaa :O hiç bu açıdan bakmamıştım ahahah :-D:-D
Yoksa düşündüğüm şey mi? Biir an boş bulunup kafamda canlandırdım da. Tövbe tövbe :D
Yok artık kafan zehir basıyor senin :-D
Kafamdan gayet memnunum. Sevmediniz mi? Farklı düşünüyorum sadece :D
Farklı olmak güzeldir aksini demedim zati :-D
Aklıma çok farklı şeyler geliyor da dillendirmeyeyim en iyisi D:
Fesat olmayın yahu zenci qardaşımız hanımkızımızın eşi geldiği için yatağın altına saklanmış herif Karısının resmini çekmek istemiş doğal olarak yani 2 nci kişi yabancı degil
Fesatlık bir durum yok ortada. Görüneni söylüyoruz sadece dostum :)
Görünen Köy klavuz istemez dimi:-D
Sonuna kadar :D Bir fesatlık varsa bile bizden kaynaklı değildir :D
Bizimle alakali değil tabi insanlar fesat :-D
İki güldük diye fesat olduysak, evet fesatız D:
sağ alt köşede zenci bakıyor :D
kadında zevkine düşkünmüş işini biliyo :D
O nasıl bir zevk ya ahah :-D
ona sormak lazım.. zenci falan :D
Allah seni bildiği gibi yapsın ahah :-D
Aa benim sucum nee.. elalem yaşasin orda sen gel bana de :)
Hahah sende yaşa dur diyen mi var :-D
Yaşatirim ben :))
Ben Kadının Üstünde Gölge Fark Ettim Birde Vantilatorun Kablosunun Yatağın Başının Arasında Göz Surat Biri Bakıyor Gibi Göz Yanılması da Olabilir :D
Göz yanılması o göz :-D
Eskiden atari oyunlari vardi 9999 in 1 bu resimde o misali 1 resim 9999 hikaye..
bu resmi ben görmüştüm bazıları da cin veya hayalet fotoğrafı diye paylaşmışlardı
Ya bir tane ergen google de buluyor böyle bir foto sonra bir hikaye uyduruyor yayılıyor adak falan yok orada
Orda ki dabbe gözü de mi uydurma? Yeme kimseyi romeooo biz helva bile kavurduk.
O kuyuya bakanlardan biri de sensin aama arkadaşım ;-)
Bu kızın yasak aşkı, kızın profil fotosunu beğenmiştir. Yorum da yapmış olabilir ya da dürtmüştür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar