Nicki Minaj, Beyonce, Shakira, Lady Gaga ve Rihanna neden hep sapık klipler çekiyorlar? Düşünceleriniz?

Az önce hepsinin şarkılarına baktım hepsi de sapıktı hepsi aynı amaca hizmet ediyor resmen. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
bir de demet akalın katılmaya çalışıyor onlara salak :D
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bir de bunlar niye ölmüyor :D
Nicki Minaj, Beyonce, Shakira, Lady Gaga ve Rihanna neden hep sapık klipler çekiyorlar? Düşünceleriniz?
Cevapla