Duyupta unutamadığınız ve sevdiğiniz reklam sloganları var mı acaba?
Benim ki : Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu.
Benim ki : Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu.
Yikanalim haydi banyoda mis koksun bu kafalar simdi eglence cok zevkli hadi sende soyle hep parlak yumusak cansins beybiyle saclar simdi yeap :D hic aklimdan cikmiyor bide bayramda vardi
Bayram gelince el opulunce iki hece E-Ce icinde findik disinda cikolata iki hece E-CE
çakar çakmaz çakar çakmak
Arrow Terlik - Tek benzeri öteki teki
Mercedesin tavuk reklamına Jaguar'ın cevabı - Sihir gibi gövde kontrolüne ihtiyacımız yok biz kedi gibi refleksleri tercih ediyoruz.
Merceds Benz in reklamları
A45 AMG ARABAAAAA
Bu da çok iyiiii
Cevap
18Cevap
gazoz olma efsane ol.
değişik bir slogan. bayıldığımı söyleyemem
Mutluluk iki bacak arasında. Bisiklet kampanyası için. Bence gayet akılda kalıcı
Ilkokuldayken günde 1 avuç fındık iyi gelir vardı. Sonradan aga nigi naga nigi diyordu hatırlayan vardır mutlaka
Kedi kazanır :D fox crime da o kadar sık çıkıyor ki...
Günaydın günaaaydın benim minik aşkım günaydın günaydın sanaaa...
Bana mı sjdjdhakcbxhsu :D
assfg bebek bezi reklamı :D
Gazoz olma efsane ol. Yanardağlı reklam gerçektende çok başarılı ya
Paranın satın alamadığı şeyler vardır. Geri kalan herşey için master card.
67 yıl sonra yenilenen yuvasında şampiyonluğa inanan Beşiktaş var
reklam görünce kanal değiştiririm o yüzden aklımda kalmıyor.
Wolksvagen das auto...
Sanki bildiğin araba der gibi :D
Japon bebek kim kim ki oo molfixli Mert'e meydan okuyoo :ajajaja
Casperin bir reklam vardi ama cumleyi toparlayamadim. Simdi :D
öncü öncü öncü biber salçası :D sevmiyorm ama hep duyuyorm :D
Haluk Bilginerin Teknosa reklamındaki konuşması çok iyiydi ve anlamlıydı. Teknoloji Hayatın Yerini Asla Tutamaz!! :))
"Bizimkini hiç yediniz mi" bir tane restoran reklamı durak afişinde görmüştüm :))
Nefs'i sure cekilelim :-) ozcekimden daha estetik geliyr kulaga
Herkese lazım bir finasçım a finaaaansçım :)
'' Sağlam basıcan bu hayatta'' :)
Su hayattir hayat guzelll :))
İş Bankası reklami nefs-i sure :))
Biri var halimden anlayaaaaannnn Vakıfbank :D
İkisinide dene tarafını seç :D
ovalıyorum ovalıyorum çıkmıyor sadıc ^^
Kaba bir ses şöyle haykırıyor.. sağlamsa lassa.
domestos reklamları çok komik oluyo
Gazoz olma efsane ol :)
Çok mu çok oluyoruz?
mavi
Kontrolsüz güç güç değildir
Kontrolsüz güç, güç değildir. :))
Açken sen sen değilsin..
Hiç reklam izlemiyorum okadarmı cahil olmuşum :S
Hic dikkat etmem sloganlara
Hurriyetin reklami
vatan ta ta tam :D
şok daha ucuzu yok
Molfix NaNaNa :D
Gazoz olma efsane ol
Bilmem :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar