Korona Danışma Hattı “Alo 184” hizmete başladı. Sizce yararlı olur mu?

Ülkemizde hem hasta ihbarı hem de danışmanlık hattı üzerine hizmete giren “Alo 184” hattı Sizce ne kadar yararlı olur?

Ülkemizde suistimale uğrar mı? Meşgul edilir mi sizce?
Korona Danışma Hattı “Alo 184” hizmete başladı. Sizce yararlı olur mu?
Korona Danışma Hattı “Alo 184” hizmete başladı. Sizce yararlı olur mu?
Cevapla