Kahraman Şehidimiz 14 Haziran 2004 yılında Şırnak'da şehit olmuştu. Ondan geriye şehit olmadan önce yazdığı mektup kaldı. Ne kadar zaman geçerse geçsin bu Vatan uğruna şehit olan askerlerimizi+polislerimizi asla unutmadık. Şehidimizin hikayesi Bölük filminde yer almıştır. 1996 yılında doğdu ve doğduğunda Anne ve babası onu çöplüğe bırakmış. Sonra çocuk esirgeme kurumunda büyümüş ve kurumdan ayrıldıktan sonra da kurumda ki kimsesiz çocuklara yardım etmeye devam etmiş. Askerlik görevi boyunca aldığı maaşını da kimsesiz çocuklara göndermiş olan bir asker. İştirak ettiği operasyonlar da hayati tehlikesi olması sebebiyle her operasyon öncesi yazdığı bir mektubu bölüğünde ki askerlerden birisine emanet etmiş ve şehit olması durumunda mektubun çocuk esirgeme kurumunda birlikte büyüdüğü bir arkadaşına teslim edilmesini istemiştir. Şehit olması sonrası mektup bir medya grubunda çalışan arkadaşına teslim edilmiş , grubun mektup için ödediği maddi meblağ murat akman'ın büyüdüğü çocuk esirgeme kurumuna bağışlanmış. Kim bilir kaybettiğimiz nice asker içerisinde bu dünya da böyle güzel izler bırakan ne Murat'lar daha vardır. Nurlar içinde yatsın şehidimiz. Bu zamana kadar olan zamanda şehit olan Askerlerimize tekrardan Allah rahmet diliyorum. Bugün Bahar Kalkanı Harekatı sırasında da vefat eden 2 askerlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Daha önce aranızda hiç şehit mektubu okuyan oldu mu?
Fotoğraftaki kişi ŞEHİT asker değildir büyük ihtimalle temsili resim koymuşlar ben JGK nın ŞEHİT bilgi sorgulama sayfasında ki MURAT AKMAN isimle personelin bilgisini koyayım fotoğrafın doğrulu tartışılır jandarma da yanlışlık yapıyo fotoğraf koyar iken