Bu Suriyelilerin Avrupa'ya göç etmesi kötü bence?

Aga düşünsenize tatil için Almanya'ya Fransa'ya gidiyorsun eyfel kulesinin altında nargile içen Suriyeliler. Çok kötü olur. Onların kültürlerini de bozar. Ama bence Avrupalı halklar bunlara ırkçı davranıp iç savaş çıkartıcak. Karışıklık olacak. Zaten bunlara iş'te vermezler. Bu Suriyeliler yine elimizde patlicak karşıda ki adama kurşun sıktığınızı düşünün karşıda ki adamın göğsünde saat var o saatten sekecek bize gelecek yine. Düşünsenize Almanya'da Türkler yaşıyor Suriyelilerde gidiyor yaşamak için acaba yine milliyetçilik olayları olur mu? ya da Türklerle Almanlar anlaşarak Suriyelileri mi dışlarlar?
Bu Suriyelilerin Avrupa'ya göç etmesi kötü bence?
Cevapla