Abim kafayi yedi evinde 185 bin tlsi var yatirim yapmiyor, bankayada yatirmiyor deli gibi tl biriktiriyor ne yapmali?

Sordugumda zaten tek yasiyorum yatirim yapmam diyor ayda 400 harciyorum diyor? Nakit iyidir diyor?
Abim kafayi yedi evinde 185 bin tlsi var yatirim yapmiyor, bankayada yatirmiyor deli gibi tl biriktiriyor ne yapmali?
Cevapla