Ölen erkek olduğundan dolayı haber niteliği dahi taşımıyor bazı kişilere göre.
Bir toplumda ailesel yapı bozulursa o toplum kültürsel olarak yozlaşıp çöküşe doğru gider ki son yıllarda bunu daha rahatça görebiliyoruz aldatma rakamlarından özelliklede kadınların sayısı oldukça fazla.
Şu olayda tek üzüldüğüm ölen adam evliyse karısı ve bu pislik kadının kocası. Onun dışında keşke devlet kendi eliyle bu ahlaksızları infaz etseydi de herkese ibret olsaydı.
ulan bir de bu kadını haklı görenler tayfası var... kendileri de aynı haltı yiyip kadını koruyanlar... Kocası öğrenmesin diye bu haltı yedi şimdi tüm Türkiye öğrendi... Girdiği yerde de ağzındna girip burnundan çıkarlar bu kadının...
yookkk olmazlar... hemen demediklerini bırakmazlar... erkek değil mi hepsi aynı , şöylesiniz böylesiniz, hepinizin kökü kuruya diye bir ton laf yerdik ama kendi hemcinsleri olunca hemen destek çıkmaya ve üstüne bir de kadın durduk yere aldatmaz kocasında birşeylşer vardır deyip suçlamaya geçerler...
Vae bu tip olaylar. Nevin Yildirim olayi da bu tip olaydi yanilmiyorsam. Kadin evliydi falat sevgilisi vardi, ortaya cikmasin diye adami tufekle öldürüp kafasini kesip yola atmisti. Gerekce olarak da bana tecavvuz edenin iste boyle kafasini keserim mi ne demisti. Tecavvuzu duyan halkimiz hemen kadina hak vermisti. Ama isin asli pis olabiliyor. Hatirladigim kadariyla olay bu sekildeydi ama yanlia hatırlıyor ya da yanlis okumus da olabilirim. Kimse melek degil.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet işin aslı farklı oluyor kızın biri babasına şikayet ediyor eski sevgilinden hamileyim diye babası da suçsuz çocuğu öldürüyor. Sonra anlaşılıyor ki cocuk başkasından kiz yalan söylemiş
bunlar işte kendi ayakları üstünde duramayan ve sevmediği insanlarla sırf ailesinden kurtulmak için evlenen gurursuz kadınların hareketleri. Ha bir de erkek tarafı var bunun. Sadakat denen şey yok çıkar ilişkileri var samimiyetsizlikler var gözü dışarıda olan birinin faturasını hayatını bitirdiği insanlar var iğrenç bir devire denk geldik diye düşünüyorum sadece.
Baştan sona hata. Erkeksin, bir evliligin var mutsuzsan karşılıklı konuşur sorunlarını çözme yoluna gidersin cozulmediginde bunu başka kadınlarda aramak yerine bosanirsin sonra mutluluk ararsın bekar olan kadınlarda. Kadın yönünden de aynı şeyler mevcut. İnsan kendi eliyle ve göz göre göre hayatını bu denli nasil mahveder. Düşünme duygusu verilen tek varlık insan ama en düşüncesiz davranan varlık da yine insan. Trajikomik
Kendileride aldattığı için ve bilinirse evlilikleri yıkılır hem bu yüzden hemde namazında niyazında dini bütün birisinin bunu yapmasına toz konduramıyorlar
Aile zoruyla evlendirildiysen boşanmaya çok kötü gözle bakıyorlarsa ailen çevren herkes seni dışlayacaksa cahil patronun bile boşandın diye seni kovacak ya da seks yapmak isteyecekse bu kadın olsun erkek fark etmez ayrılamıyorlar ve çareyi aldatmakta buluyorlar. şu an eli yüzü düzgün bir tipsen iyi giyinmişsen boy posta varsa birazsa para araba ve kalacak yer o zaman parkta otur 10 tane kadınla tanışırsın buna kızlar dahil. Ben iş amaçlı gittim konyaya parkta oturuyoruz arkadaşla kızın birisi numarasını yazdığı kağıdı kucağıma attı geçerken ve en az 10 tane kız ya da kadın gel bir merhaba de dercesine bana bakıyorlar gülümsüyorlardı. O kızıda aradım sevişmek istiyorum sevgili olmaya niyetin varsa kapatırım telefonu diyordu.
Kadın cinayetleri tehtidler santajlar inanılmaz olaylar görüyorum hergun isimden bu türk varlıklar yüzünden bıktım hiçbirsey birinin canına kıymak kadar değerli değil ama öyle insalarlar var ki neden öldürüldü diye düşünemiyorum bile
Erkek veya kadın cinayetin masumiyeti veya desteklenebilir bir tarafı yoktur. Kadının girdiği hatalı ve tehlikeli yolun sonunda yaşadığı durum adına üzüldüm. İki hayat ve beraberlerinde bilmediğimiz bir sürü hayat mahvoldu.
Gör işte yuvanı terk ettiğin kadını sana acımadı. Öldürdü. Oysa eşin senin için dualar etti, sofralar hazırladı, ailene katlandı. Çok da masum bir suratın varmış bu masumiyete uygun davransaydın.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Katilin kocasına da yazık. Karısı aldatmış çocuklar da annesiz kaldı
Yani iki taraf içinde yazık olmuş bir durum bir taraf evli ama eşini aldatıyor diğer taraf ise bunu bildiği halde onunla ilişki yaşıyor sonuç ise cinayet maalesef
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir de şu pencere var ikisi evli olup bunu bilenlerin olması ve şine hediye almayıp sevgilisine alan kadınlar sanki o erkekte sadakatliymiş gibi hem eşini hem sevgilisini hem de başka birilerinide aldatma silsilesinin içine girip burda kocasının aldığı yüzüğü paylaşıp sevgilisiyle haltcikler yiyen biri kocasının yatağına diğeri karısının yatağına giren midesiz hem cinslerimde var ne diyim herkes şaşırmış Allah akıl fikir versin
Gerçekten tüylerim diken diken oluyor ya bu nasıl bir iğrençlik evlisin yahu daha ne istiyorsun çocukların var neden böyle birşey yapma gereği duyuyorsunuz anlamış değilim Allah belanızı versin umarım
Oh canıma değsin de güzel yapmış Sen an kadınla beraber ol Ondan sonra gel kadınım de tehdit var mı lan öyle bir şey bir Ne haltlar yiyorsun bari gizli kalsın kendine sakla sen ölmeyi hak etmişsin hemşerim Kusura bakma yani
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
O hak etmiştir kocasını aldatan katil kadina ne diyorsun
Böyle bir savunma yaparsa cezai indirimi olur mu? Yani sonuçta tahrik var. Kadina başka çare bırakmıyor sonuçta
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Iyi tarafta hatali adam adam degilmis madem biliyordun evli oldugunu niye birlikteydin arti iyi bisi yapmis gibi söyleyecekmis birde acaba neden cikti bu tehdit olayi kadin neye karsi cikti da tehdit edildi
En İyi Cevaplar