Evvett arkadaşlar, yeni sigara paketleri sizi sigaradan soğutuyor mu, hatta sırf bunun için sigarayı bıraktınız mı, azalttınız mı ya da amaan banane diyip içmeye devam mı ediyorsunuz?
Resimlere bakamadım. Hiç kullanmadım. Küçükken bir fırt aldım ve o an bitti benim için. Neyse mentollülerin kalkması da iyi olmuş. Mentollü yüzünden sigaraya başlayanlar vardı. İyi olmuş bu uygulama. Yalnız aklımda bir soru var. Ülkede sigara tüketimi azalırsa ki zaten bu gidişle öyle olacağa benziyor bu durumda tütün üreticisinin hali ne olacak? Tütün üretilen tarlada başka bitki tutar mı? Hep bunlar soru. Tabi ülke nüfusunun sigara içme oranının düşmesi iyi bir şey sonuçta.
bugün chester mode winston ve parliament kısa aldım ben parliament içemem sert gelir garip gelir ama bugün içtiğim üç sigaranın birbirinden hiç farkı yoktu üçü de şeker gibiydi. bu durumda içecekseniz bile ucuz sigara için hepsi aynı.
Sigarayı bu paketlerden önce bıraktım. Yalnız bunun kimseyi içmekten alıkoyacağı falan yok. Hatta sırf bunları görmemek için yakında "sigara kılıfı" falan da çıkarıp satmaya başlarlar. Birilerinin cebi dolar yine, içene de hiç bir şey olmaz.
ilerde böyle bir şey çıkarsa ilk ben dediydim deme en az 2 ay önce ben bakkala demiştim çinden bastıralım sigara boyutunda ince kullan at silikon kılıf diye. yani biz düşünüyorsak zaten yapacaklardır. ben metal tabaka aldım beni alakadar etmeyen durumdur ama içini de bozmuşlar iki gündür deli gibi sigara deniyorum bu deel bu deel bu bizim köyden deel diye ama hepsi aynı ve neden diye sorduk herkes başka bir şey diyor neymiş tütünler dinlenmemiş yok karıştırmışlar tütünleri... pasa fiso bence bir acılık vardı eskiden şimdi o yok bütün sigaralar şeker gibi.
paketı geçtım tütünün tadı değışmış fıltre uzatıp tütünü bastırmışlar o da çekımde tad değışıklığı yapıyor yapacakları düzenlemenın de koydukları saçma salak fotolarında ıçıne edıyım ha ama yıne ıçıyoz yol çok bızde
Çok güzel insanların sigara yüzünden geldiği hallerinin gösterilmesi iyi birşey
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aynı fotoğrafları tv de yayınlamazlar gider paketlere basarlar. İçen için önemli değil paketin içinden çıkan her defasında attığımız kağıt parçasını geçiriyoruz :D Çoğu zaman bakılmıyor bile oraya
Sigarayı bıraktım. Çok sevdiğim mentollü kent switch kaldırılmış piyasadan mentolsüz içemiyorum paketlerde ayrı bir muamma mentolsüz olarak chester içebiliyodum onu da bozmuşlar.
Rahatsız etmiyor ama böyle fotoğraf koymaları itici olmuş. Televizyon üstünde gereksiz sansür yapan devletin sigara paketi üstünde bu fotoğrafları koymasıda ayrı bir sorun.
Sigaradan soğutmadı beni. Sadece paketlerine bakasım gelmiyor tersine çeviriyorum görmemek için. Ha bir de yeni paketleri dandik yapmışlar çabuk yırtılıyor parçalanıyor
En İyi Cevaplar