Para & Ekonomi konusunda 2,4b cevap paylaştı. Korkunç değil. Asıl korkunç olanlar insanlar. Onlar belki aç diye yediler. İnsanlar zevk uğruna insan öldürüyor bazı psikopatlar yiyor bile.
Ve insan yalnız kalmıştı.
Hüznün derinliklerinde yüzüyordu.
Etrafındaki tüm hayvanlar ona yaklaştı ve şöyle dediler:
‘Seni bu kadar üzgün görmek istemiyoruz, ne dilersen dile, senin için gerçekleştirelim.’
İnsan dedi ki; ‘Daha iyi görmek istiyorum.’
Akbaba dedi ki; ‘Görüşüm senin olsun, al.
İnsan dedi ki; ‘Daha güçlü olmak istiyorum.’
Jaguar cevapladı; ‘Benim kadar güçlü olacaksın.’
Sonra insan dedi ki; ‘Yeryüzünün sırlarını öğrenmek istiyorum.’
Yılan dedi ki; ‘Hepsini sana ben göstereceğim.’
Böylece, insan hayvanlardan aldığı bütün özelliklerle beraber gitti. Onun ardından baykuş, geride kalan hayvanlara dönerek şöyle dedi:
‘Artık insan daha çok şey biliyor ve daha çok şey yapabilir. Artık ondan korkmaya başladım.’
Geyik şöyle cevapladı onu; ‘İnsan, ne istediyse aldı. Artık üzüntüsü bitecek.
Ancak baykuş böyle düşünmüyordu: ‘İnsanda hiçbir zaman dolduramayacağı bir boşluk gördüm. Onu üzen ve devamlı istemesine sebep olan şey işte bu boşluk. O almaya devam edecek. Ta ki yeryüzü ona şöyle diyene dek: ‘Artık bende sana verecek hiçbir şey kalmadı.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBence yemez sahibini kadın çürümeye başladığı için derisi yırtıliyordur kedi kopek parçaladı sanılıyor dur büyük ihtimal.
Allah rahmet eylesin hayat çok kısa.02 Yorumla- +1 yıl
Yer kardeşim yer açlıktan insan insanı bile yer www.google.com/amp/s/amp.onedio.com/haber/600588
- +1 yıl
Acil bir durum o savaş durumu gibi fkt sorun daki olay çok farklı tm hayvanlar da acikir fkt kimse kadın ı nasıl farketmez ki hemen çürümeye başlıyor sonra ceset koku yayılır di.
+1 yılHayvanlar hayatta kalma döngülerini korumuşlar , acı olan Kadının yanlızlıgı , yokluğunun belli olmaması..
Uzun zaman sonra yine özlendiği için değil, kirayı ödemediği için hatırlanması 😒 her bakımdan trajik gerçekten.00 Yorumla
+1 yılAfiyet olsun
015 Yorumla- +1 yıl
En çok gelmesini istediğim yorum bu ya
- +1 yıl
: ))
- +1 yıl
Bende öyle yazıyorum yorumlara afiyet bal şeker olsun diye
- +1 yıl
Yani zaten ölüp gitmiş kadın, bari hayvanlar yaşasın. Ben ölürsem kedim beni yesin, o yemezse börtü böcek yiyecek zaten. Olaya çok romantik bakmamak gerek
- +1 yıl
Ya yüzümü yemesinlerde neremi yerlerse yesinler kadın şansızlığı yüzünü yemişler
- +1 yıl
Mecbur, ölünce kaslar katılaşır muhtemelen önce gözlerden başlarlar yemeye yumuşak diye
- +1 yıl
Yuh ciddi misin sen?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Gözden sonra ne kalıyo peki dudak, kulak falan mı
- +1 yıl
Bilmiyorum o kadar hiç yemedim
- +1 yıl
Sen yine dikkat et gece kemirmesin seni aç bırakma sakın
- +1 yıl
Kedim falan yok ki :/
- +1 yıl
Ben ölürsem kedim beni yesin yazmışsın
- +1 yıl
Farazi cümle
- +1 yıl
Haa : )) o zaman endişelenmeye gerek yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılKöpeklerden korkmaya başladım abow bune böyle ya hiç mi tekme falan atmamış kadın madem saldırıyo ne olursa olsun vururdum saldırırsa tabi saldırmayana vurmam 🤣
03 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim leşini yemiş işte
- +1 yıl
Nasıl öldü peki kadın köpekler nasıl yedi onada şaşırıyorum
- +1 yıl
Köpeğin insan yediğini ilk defa duyuyorum 😬
+1 yılEn güçlü dürtü hayatta kalma dürtüsüdür. İnsanlar kendi türünü yiyebiliyorlar aç kaldıklarında. Bu gerçek ve yaşanmış bir olay. Hayvanları bunu yaptığı için suçlayamayız.
04 Yorumla- +1 yıl
Hangi insan bir insan yer sen bu durumda olsan yermisin yani merak ettim gerçekten. Canlı insanımı yiyorlar
- +1 yıl
Okudum ama nasıl yemişler hangi bölgeden mesela
- +1 yıl
Kardeşim araştır internetin vardır
Korkunç değil. Haftalar önce ölmüş. Dolayısıyla kedi ve köpekler muhtemelen uzun süre aç kaldılar. Bırak kediyi ve köpeği sen bile 1 hafta aç kalsan ve yiyecek tek şey insan etiyse oturup yersin
20 YorumlaHaftalar önce öldüyse kadın hayvanlar açlıktan mecburen yemişler sahibini. Normal.
21 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun ne diyelim. Hep biz mi kurban yicez:)
+1 yılHayvan yiyebilir. Bu normal bir şey. Bir insan da aynı durumda kalsa bir yerde kapalı olsa aynı şeyi yapar. Hayvanları kötülemek için yargı dagıtmaya çalışan varlıklara diyorum bunu.2. Olarak da haklısin 3 ay boyunca aranmamak...
00 Yorumla
+1 yılBelki birisi oldurdu ve kedilerin, kopeklerin yemesi icin ozel bir koku surdu kadina boylece cinayet gibi gorunmeyecekti ve hayvanlarda ac kalinca ceseti yemeye basladi.
01 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim koku falan bilmemde cinayet benimde aklıma geldi ya
- Para & Ekonomi konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız yaşamanın eksileri bunlar. Dün bir haber gördüm bundan daha kötü bir insan 15 yıl aranmaz mı ya ölen kişinin mumyalaşmış bedeni bulunmuş faturalar otamatik ödeniyormuş kimse de arayıp sormamış aklım almıyor bu olayı az da değil 15 yıl.
10 Yorumla
+1 yılSu an evde yalnizım ve beni bir korku sardı🙈🙉🙉
19 Yorumla- +1 yıl
Valla o zaman kapını kitle
- +1 yıl
Kitledim
- +1 yıl
İyi yırttın bu gecelik:)
- +1 yıl
Kötüsün😄
- +1 yıl
Ölmedin değil mi sevindim :)
- +1 yıl
🙄🙄
- +1 yıl
Şaka sadece
- +1 yıl
Şaka sevmem
- +1 yıl
Niye ya gayette sempatiğimdir
+1 yılHayvanların doğasında bu var ki. Belli bir süreçte aç kalınca ne yapacaklardı? Kendilerini bile yerlerdi.
10 YorumlaAllah ölümün de hayırlısını versin çok acı bir ölüm olmuş..💫
13 Yorumla- +1 yıl
Aslında en kötüsü kadını arayan soran kimse olmamış 3 ay boyunca kiracıda parasının peşine düşmüş
- +1 yıl
Allah'ın bizi umursadığını düşünmüyorum artık
+1 yılOha bu yüzden ısınamıyorum işte özellikle kedilere çok korkunç
15 Yorumla- +1 yıl
Kediler de var bişey ya farkettim
- +1 yıl
Kediler uzaylıdır
- +1 yıl
Uzaylı bile olsan sahibini yemezsin
- +1 yıl
Böyle diyince cidden korkunç oha
- +1 yıl
Yinede bütün hayvanlar masumdur
benim icin yalnizlik cennetden bir kosedir. yalnizlik senfonisi🔊🔊🔊🎶🎵🎼🎶📢📣📯🎶🎙🎷📻🎧
03 Yorumla- +1 yıl
Tamam kardeşim hayatta başarılar sana
+1 yılevet cok korkuncc gercekten ama ondan daha korkunc birsey daha var kadin oldugunden haftalar boyunca kimsenin haberinin olmamasi
00 YorumlaHayvan bunlar, yiyecekler tabii.
Hayvana abi abla sahip sahibe yoktur, besin değeri olan canlı ve çiftleşebileceği canlı vardır..00 Yorumla
+1 yılKedinin yediğini duydum da köpeği ilk defa duyuyorum garip
04 Yorumla- +1 yıl
Belkide ucundan tatmıştır sadece
- +1 yıl
Asıl köpekler yiyor. Geçenlerde bir Video gördüm görmez olaydım. Arkadaşın telefonunda vardı. Adama işkence çektirip canlı canlı haldeyken kopegi salmislar ve adamın penisini yiyordu. O kadar kotuydukii
- +1 yıl
@Bordonunasaleti pitbuldu o köpek çok normal değil mi
- +1 yıl
@suratsız_KIZ video linki var mı
Hayvanlar muhtemelen uzun süre aç kalıp çıldırdı.
Çok acı bir olay.
İnsanın arayıp soranının olmaması üzücü.00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 853 cevap paylaştı.
+1 yılKokuyu kimse almadı mı 3 ay boyunca komşuları da duyarsızmış hayvlarda acıkınca kadını tırtıklamışlar.
00 Yorumla
+1 yılDoğal seleksiyon
Açlık ve sonrası hayatın devam ettiğin bir göstergesi, hayvanlar bile ölenle ölünmüyor demek istemiş.00 Yorumlakadın normal değilmiş ki en başta, hayvanlar onun yanında nasıl olabilirdi? " şok şok! sayın seyirciler, kediler, kopekler vahşet sacıyor! çocuklarınızı kedilerden ve köpeklerden uzak tutun!" ahaha
02 Yorumla- +1 yıl
Arada benim köpekte derimin tadına falan bakıyo. Lann yoksa 😯
Gizli Üye(30-35)+1 yılkorkunç olann o hayvanların kadını parçalaması değil siktiriboktan ailesinin ruhsal sorunu olaN kızlarını haftalarca arayıp sormaması.
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOrmanda sahipsiz köpekler acıkınca birbirini bilee yiyorLar. AÇLIKTAN.
- +1 yıl
Dünya böyle bir yer işte
Cevap sahibi+1 yılKim bilir naptılar kıza
- +1 yıl
Ailesi mi?
- +1 yıl
Belkide kadının kendi tercihidir. Bu kadar hayvana sahip insanlar genelde problemli çıkıyo ya
Cevap sahibi+1 yılBenim dört kedim var hiç bir sorunın yok euhsal? Ruhsal sorunu olan birine ayrı evde tutmakta bu kadar hayvana bakmadına öüsade etmekte mantık görmüorun ailesinde var bir halt
- +1 yıl
Dediğim gibi belki kendi tercihidir. Üzgünüm kadın için en azından hayvanlarını beslemiş
+1 yılYıllar önce buna benzer bir olay yaşanmış anlatmislardi o yuzden sasirmadim
10 Yorumla
+1 yılEvcil hayvanlar bu tarz olaylar karşısında genelde bunu yapıyor zaten, şaşırmadım.
12 Yorumla- +1 yıl
@nondeimea kalbimden...
+1 yılKorkunç değil ölen sahipleri artık ceset olmuş gömülüncede böcekler yiyecek hepimizi ne var bunda
22 Yorumla- +1 yıl
Ah bir cesedi görsen korkunç mu değil mi anlaşılır. Dikkat ettiysen yüzü yenmiş diyo
- +1 yıl
Olabilir
+1 yılAcıkmışlar demek ki yazık haftalar olmuş kadın öleli
11 Yorumla- +1 yıl
3 ay :)
+1 yılAc kalan hayvanlar ne yapacak yerler tabiki. Ayrica kimse duymamis mi o hayvanlari kokuyu ne bilim
00 YorumlaHayvan ce insanların doğası farklı hayvanlar açlıktan ölceğine yemişler bu bir insiyatif
00 YorumlaYo degiller aç kalan bir insan bile her seyi yapabilecekken onlar hayvan
00 YorumlaHayvanlar 3 ay aç kalmış. Hayvanların bunu yapması normal. Arayıp sormayan aile yakınları, arkadaşları neredeymiş 3 ay boyunca.
10 Yorumla
+1 yılPolis jandarma midesi bayram etmiştir yazık la valla
00 Yorumla
+1 yılDedigin gibi o sureye kadar kimsenin merak edip eve gitmemesi cok daha ilginc.
00 YorumlaNapsın hayvanlar ne yiyecekler.1 ölmüş 4 can yaşamış sevindirici aslında.
00 YorumlaCeset ziyan olmamış işte. Protein ağırlıklı beslenmişler.
00 Yorumla
+1 yılDemek ki işgençe etmiş hayvanlara hayvanlarinda canına tak etmiş. O kadar hayvanlar yapılan zulüm haberleri aldik insanlar fa hak ediyor
02 Yorumla- +1 yıl
Alakası yok. Muhtelemen psikolojik problemleri vardı intihar etti sonra hayvanlarda aç kalmamak için yemek zorunda kaldı
- +1 yıl
Tm.
+1 yılÇook acı , rabbim hayırlı ölümler nasip etsin, yanlızlık çok zor.
10 Yorumla
+1 yılKorkunç degil büyük bir ihtimal kadin öldü hayvanlar neticede
00 Yorumla
+1 yılÖlüm sebebi bir hayvansa korkunç ama öldükten sonra sahibini yemesi o kadar korkunç değil.
00 Yorumla
+1 yılKedilerden korkuyordum, şu an korkum daha da arttı.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet bazı köpek cinsleri insan eti yiyor. Dünde bir adamın cinsel organını yiyen köpeğin videosunu izlemistim
00 Yorumla
+1 yılE hayvanlar açlıktan zorunda kalmıştır abartılacak bir şey yok onlar hayvan
00 Yorumla
+1 yılBen ölürsem benim kendimde beni yiyebilir aç kalmasın hayvan.
10 Yorumla
+1 yılEvde kedi köpek besleyenlerin evine Melekler girmezmiş derler , doğruymuş...
05 Yorumla- +1 yıl
Kedi beslenebilir peygamberimizde beslermis
- +1 yıl
@Mervehnmdiyceksiniz ama evde beslememiş , aradaki fark bu , dışarda beslemiştir
- +1 yıl
Evde besledi diye duymustum
- +1 yıl
@Mervehnmdiyceksiniz sen oradamıydın , nereden bileceksin , her duyduğunuza inanmayın
- +1 yıl
Arastirdim evde besliyormus
+1 yılKim bilir kaç gün aç kaldı hayvanlar da cesedi yediler?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSahibini benimseyen hayvan böyle bir şey yapmaz. Garip geldi
01 Yorumla- +1 yıl
www.google.com/amp/s/amp.onedio.com/haber/600588 açlıktan insanlar bile birbirini yiyebilir doğa böyle :(
+1 yılRahmetli kadında satanist tpi var. Hayvanlara işkenceler yapmış olabilir bunu yaptrcakukadar kim ne çekti hayvancıklar bilemeyiz
03 Yorumla- +1 yıl
Olen birinin ardindan boyle kotu konusmaniz cok yanlis kotu biri olsaydi hayvan beslemezdi
- +1 yıl
Bu kadar merhametliyseniz olene bir fatiha okuyun
- +1 yıl
Okudum
- Para & Ekonomi konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılhayvan aç ne yapsın yiyecek mama kim vercek mama vermedim zaman kedim ısırıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMama bulamayınca muhtemelen yediler ama İnşAllah böyle veya daha başka kötü bir ölüm başımıza gelmez
00 Yorumlacanlısını yememiş ki, cesedini yemiş. açmı kalsın hayvan.
00 Yorumla
+1 yılBir insanın haftalarca arayanı, soranı olmaması.. Üzücü olan bu insanın kimsesizliği
00 YorumlaNapsın hayvanlar açmı kalsın
Hayvan bu ne bekliyonuz yani10 Yorumla
+1 yılKedinin köpeğin suçu yok ki hayvanlar güdüsel olarak aç kaldıklarında bunu yapar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİntihar etmiş haftalarca yerde kalmış hayvanlarda aç olmuş yemiş ama yazık ya
00 YorumlaTam bir korku filmi gibi ürkütücü ve korkunç
31 Yorumla- +1 yıl
Düşünsene sapığın biri kadını bağlayıp gizli kamera koymuş sonra olaylardan sonra film yapımcılarına satmış efsane film olur ya
+1 yılAllahım cümlemize hayırlı ölümler nasip eyle
30 YorumlaBence öldükten sonra parçalanmistir
15 Yorumla- +1 yıl
Zaten canlı yese farkederdi kadın heralde :)
- +1 yıl
Acaba kadın nasıl öldü ya intihar mı kaza mı cinayet mi?
- +1 yıl
O duygudaki birinin bunları düşünüceğini sanmıyorum ya
+1 yılohaaa gercekten mi?😨😨
05 Yorumla- +1 yıl
Günaydın :)
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Keşke görüntüleri olsa ya acaip merak ettim
- +1 yıl
aynennnn yaagg ben de merak ettim
- +1 yıl
Yüzü yok tamamen yenmiş diyolar
+1 yılOha. Hayvanlar oldurmus olamaz bence. 🧐
10 Yorumla
+1 yılPek değil, olağan bir şey.
011 Yorumla- +1 yıl
Tanımadığın biri için böyle düşünmesi kolay.
- +1 yıl
Hele ki yemleri yoksa, hayvanların ölen kişinin cesedini yemesi gayet normal. Zaten onlara "hayvan" dememizin sebebi bu. Bilinç yok, tamamen içgüdülerine göre hareket ediyorlar. O yüzden bu durumu korkunçtan daha çok olağan karşılıyorum. Kadına gelince, kendisini tanımadığım için hakkında yorum yapamayacağım.
- +1 yıl
Ben hayvanların leş yemelerini sıradışı bulmuyorum ki sadece bu şekilde ölümün zor olduğunu söylüyorum
- +1 yıl
Ölümünde iyisi olsun ya
- +1 yıl
Ben soru başlığına göre görüş atmıştım. Evet, zor. Fakat iyi tarafından bakarsak canlı canlı yememişler. Zaten teknik olarak kadının ölüm sebebi bu değil.
- +1 yıl
Yalnızlıktan ölmek daha kötü yav 3 ay sadece kiracı ödemesini alamadığı için farketmiş
- +1 yıl
Yalnız olmasının ölümüyle bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Eğer ölmeden önce yalnız kaldıysa, bu tamamen kadının kendi seçimidir. Dünyanın hiçbir yerinde bir kadın asla mecburiyetten yalnız kalmaz.
- +1 yıl
Kardeşim 3 ay kimse sormamış muhtemelen intahar etmiştir
- +1 yıl
Çevresinde kimsenin olmasına izin vermezse soracak kimsesi de olmaz. Dünya genelinde, hele ki Türkiye gibi bir ülkede, bir kadının yalnız kalacağına inanmıyorum. Tıpkı diğer insanlar gibi "sahtelikten" bıkmış ve kendini eve kapatmış olması olası.
- +1 yıl
Sonuç itibariyle kurtulmuş oldu ama hayvanların bu şekilde tutulması yanlış
- +1 yıl
👍👍👍👍👍👍
+1 yılCok da sevmemisler demwk ki 😐
10 Yorumla
+1 yılÇıkaracağımız ders evde hayvan beslemeyin
10 YorumlaYalnız ölmek birçok kişinin kabusu.
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar