



Ne garip bir toplumuz degil mi.
Daha dun babasi icin demedigi laf kalmadi insanoglunun.. bu gun hakverip siddeti onayliyor.. kizin satanistligi umrumda degil.. ama anneye babaya ya da herhangi bir canliya el kalkmaz.. kimsenin buna hakki yok. Anlayip dinlemeden duydugumuz okudugumuz her habere inaniyor sonra gunahlarini aliyoruz.. garip.. ki kimse neden diye sorgulamiyor ve pisman olup ozrunu dile getirmiyor...
Neyse..
Düne kadar vah yazık dedikleri kıza şimdi annesini dövüyor diye ne diyecekler acaba? Toplum sorgulamadan yargılıyor. Bu cahilliğin göstergesi.
Cevap
3Cevap
Kız satanist falan değil.. Bildiğin şizofren..
Bune mk yilan hikayesi gibi
Allah böyle evlatlar vermesin
Hak ediyor dayağı , lanet olası Mahlukat
korktum lan bu ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar