Özel güvenlik görevlileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özel güvenlik görevlileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Özel güvenlik görevlileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Özel güvenlik görevlisi hakkında bir gündem oluşturalım hayatın hemen hemen her alanında karşımıza çıkan özel güvenlik görevlileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Çok fazla anlam yüklenen beklenti açısından tabi özel güvenlik görevlileri aldıkları maaş aralığı 2000-3000 arası bu ücretler ne kadar doğru?
- Özel güvenlik ailesini geçindirmeye çalışan insanlara öfkelerini çıkartacak kişiler olarak görmek ne kadar doğru?
- Özel güvenlik görevlisi arkadaşlar bazen bizi korur bazen karşımızda öfkemizin geçmesi için çaba sarfederken darp edilmesi ne kadar doğru?
- Bir olaya karıştıklarında kamu görevlisi gibi ceza alırken maaş da neden eksik kalırlar?
Özel güvenlik görevlileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla