Kefil olduğum borç yüzünden intihar edeceğim, hak mı?

20 bin tl lik bir krediye kefil oldum, ağladı sızladı ölüp bitiyordu 26byaşındaydım oldum. Adam ödemedi üstüne mal mülk yok. Ben kayıtlı çalıştığım için maaşımdan yıllardır para kesiliyor 50 bin tl ya yakın para kıdem tazminatım ile birlikte bankaya gitti. Banka dosyayı yargıtay a taşıyım faizi 3e de lik 94.5 olacak demiş. Yargıtay da haklı bulmuş. 7 aylık evliyim 5 yılda eski işimde kıdem tazminatı dahil 50 bin anca ödedim yeni faiz ile ödenecek 120 bin daha faiz çıktı. Bu hak mı reva mı? Adalet var mı? Kene gibi emiyorlar böyle bir kazanç var mı? Ben birazdan bu dünyada olmayacağım belki ama başkalarının da canı yanmasın bir çok görüş okudum üstatlar böyle faizleri haksız bulmuş eleştirmiş ama kimse değiştirmek için elini uzatmamış. Hoşçakal dünya..
Kefil olduğum borç yüzünden intihar edeceğim, hak mı?
Cevapla