Ben Şiiyim bu kafir olduğum anlamına geliyor mu?

Şia mezhebi
----
Kardeşlerim, ben Şii mezhebine mensubum, bunun için "sen Yahudisin!" "kafirsin!" deyip küfür edenleri çok gördüm.
Sorarım sizlere, meğer efendimiz Muhammed dini parçalara ayırın mı dedi? Ayırmayın mı dedi?
Çok soru oldu sen Ali'ye peygamber mi diyorsun? Diye sorular.
Ey kardeşlerim,
Ben kafir isem, sizde kafir siniz. İslam kardeşlik dini iken, dini parça-parça ayırıp mezhep-mezhep ayırıp kendinizden olmayan müminlere kafir dediniz. Ne kadar günaha battığınızın farkında değilsiniz.
-----
Ben sırf Şii mezhebindenim diye, kafir oluyor isem, sizlerde bana (ve ya bir Müslümana) kafir dediğiniz için kafir siniz.
Bizler Müslümanız, mezhep demek dinimizi ayırmıyor.
Peygamberimiz 124bin, imamımız 12, Allahımız bir. O zaman sizlerle bizleri ayıran ne var? Söyler misiniz?
Özetle, hepimiz Allah'a döneceğiz. Elbet o bilir kafir hangimizin olduğunu.
Yeniden teşekkürler.
Ben Şiiyim bu kafir olduğum anlamına geliyor mu?
Cevapla