Dün akşam Show Haberde gördüğüm bir haber. İsmi belirtilmeyen bir kişi numarasını üçüncü bir şahsa veren ve numarayı alan kişi hakkında yerel mahkemeye başvuruda bulunduğu ve konunun yargıtaya taşındığı içerikli bir haber.(Kaynak:ShowHaber)Üçüncü bir kişiye, rehberinizdeki birisinin numarasını izin almadan hiç verdiniz mi ya da verir misiniz? Bu durum hukuken cezai sorumlulukları olduğunu biliyor muydunuz?
(Aslında konu önemli çoğumuzun başına gelen ya da gelebilecek bir konu, kişisel verilen paylaşılması suçu TCK:136. Md. ile alakalı bilgilendirme amaçlı bir bence vakit bulursam yazmayı da düşünüyorum)
İzinsiz telefon numarası paylaşana ceza! Bir tanıdığınızın numarasını üçüncü bir şahsa verirken, tanıdığınızdan izin alır mısınız?
Kimlik fotokopileri de elden ele geziyor, eve ne bağlatmak isterseniz internet vs anında ver fotokopiyi, kim bilir nerelerde geziyor bunlar.. denetleme yok, bilgiler tenlikede, vatandaş mahkum ne denirse yapıyor.. devletin el koyması lazım bu başıbozukluga
Kimse benden birinin telefon numarasını istemedi genelde aile içinde birbirimizin telefon numaralarını alıp veririz benim tanıdıklarımın da akrabalarla veya başka birisiyle işi olmaz.
İnsanlar bu konuda dikkat etmeli izinsiz vermemeli diye düsunüyorum telefon numarası ile insanin başina gelmeyen kalmiyor sonucta dikkat etmeye de çalısırim😊
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > İzinsiz telefon numarası paylaşana ceza! Bir tanıdığınızın numarasını üçüncü bir şahsa verirken, tanıdığınızdan izin alır mısınız?
En İyi Cevaplar