AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
246Cevap
su sıtedekı en anlamlı paylasımı yaptın gercekten
Allah müstahaklarını versin.
Çok haklısın arkadaşım.
Çok üzülüyorum çook :(
Allah belalarini versin
Türkiye de kadın olmak zor , erkekler hayvan.
Bir hayvan senin oluşmanı sağladı, melez.
Super bir bence. Ellerin dert gormesin
çok güzel olmuş elinize sağlık
Kadinlar icin uzulup erkekler icin utaniyorum
Kotu bir durum cok kotu
Çaresiz kaldığımız anlar :(
Idam cezası gelse iyi olur bnce
hiç bir kelime anlatamaya yetmez bu nefreti...
Böyle güzel bir bence yazıp niye gizleniyorsun?
Katılıyorum, güzel bir bence.
Derin derin nefes aldık ve devam ettik...
:( ellerine yüreğine sağlık.
Önemli bir konuya değinmişsin güzel paylaşım :)
sonuna kadar katılıyorum
alber camuş çok güzel bir söz söylemiş
İdam.
bıktım şu koyduğum bakire olma mevzundan
yazık yani.. ülkemizin barzolardan arınması şart
okanı sevmem ama harbi ğüzel söz
Hep cahillikten oluyor bunlar hep doğu tarafı..
Teşekkürler yazı için.
Şeriat şart arkadaş !!! İdam şart !!!
Her sözüne katılıyorum
Tek bir yöntem var idam net.
İdam olsa daha mı iyi cezasını çekmeden gidecek. İdam onun için mükafat olur.
Ozaman bana verin cezayı gösterim ya valla bugun ögrendim ben haberi bundan sonra bütün yoldaki abazlar korkun benden iki gün sonra haberlerde görürsünüz beni. Abazlara toplu meydan dayagı atan adam diye bu nasıl bir şey ya hayattan sogudum yemin eerim dikkat edin. Kendinize kızlar
ne çekmişsiniz be olum.
Özgecan'larımız yitmesin diye YAŞASIN İDAM!!!
Ne diyeceğimi bilmiyorum
Orrospu çocukları şerefsiz sik kafalı gevşekler
Türkiye ye yakışır
gram üzülmedim
cok haklisin dunyanin hali ne olcak bilinmez
Kadın kendine çeki düzen verecek önce.
Allah rahmet eylesin...
Bunu gizli olarak paylaşmana gerek yok !
Gerçekten çok güzel olmuş
Adam gibi giyinin
Adam gibi yaşayın
Adam gibi yaşamamızı sağlayın
Kadina nasil giyinecegini ogretmeden once icindeki sapik zihniyetten kurtul
Sapık olsam oramı buramı açardım.. Sana nasıl giyineceğini öğretmekle.. İçimizdeki sapık zihniyeti önlüyorum zaten ;)
Icindeki sapik zihniyeti onleseydin iki bacak gorunce tahrik olmazdin. Sapik demek orani burank acmak degil oncelikle anlamini ogrenmelisin. 7 aklinizla 1 nefsinize sahip cikamiyorsunuz sonra suclusu kadinlar oluyor.
Nefsin ne olduğunu biliyosan oranı buranı açmanında günah olduğunu bilirsin ozaman sorun ortadan kalkar küçüğüm..
bir kadının açık giyinmesi erkeğe bakma ya da zarar verme özgürlüğü tanımaz evet seninki sapık zihniyet değil düpe düz cahillik o kız o dolmuşa çıplak mı bindi nasıl bir zihniyetle böyle dersin kusura bakma etek giymeyelim tayt giymeyelim en iyisi çarşaf değil mi. çünkü kadının özgür olma hakkı yok kadın bir seks objesi değil bunu anlayın giydiğine bakıp milleti, yargılamayın ve azıcık insan olun
Kadinin sizin maliniz olmadigini anladiginiz zaman her sey cok daha guzel olacak. Acik giyinmek ya da giyinmemek konu degil sizin ruhunuzun icine islemis seks manyakliginiz ve doyumsuz ruhunuz oldugu surece biz erkek kiliginda da gezsek tecavuzler olacak.
Bakma özgürlüğü vermez diyosun :)) bakma özgürlüğü olmasa ozaman cahil millet olurduk.. ;). Ve tayttan önce giyicek bişeyin yokmuydu.. Çıplakmı geziyodun.. Ben tayt giydiğimde sen nasıl bana bakıyosan.. Bende sana bakarım. Rahatsız oluyosan giymiceksin.. Yakışıklı bir çocuk gördüğünüzde içine düşersiniz. Şimdi gelmiş bakmayın diyosun.. Kusura bakma bunlar boş laflar.. Erkeğin iyisini pazardan domates gibi seçip birlikte olanlar sizlersiniz..
Tayttan tahrik olan zihniyetinden operim saygilarimla
@Perryyy seks konusuna fazla girme.. Siz kızlar nefsinizi tutamayıp 16 yaşlarında bareliğinizi kaybeden zihinlersiniz.. Bir erkekten daha erken yaşıyosunu bu duyguyu.. biz dışa vuruyoru doğru ama dizinde içiniDe bizden daha ateşli duygular var ;)
Vay be bir erkek olarak kadin duygularini bu denli kesin yargilarla dile getirmen pek dokunakli oldu
@Perryyy yaptığınız giydiğiniz herşey begenilmek için.. Giydiğiniz taytlar vucut hatlarınızın ortaya çıkması için :) bunu sende çook iyi biliyosun appacım. İnsan çekinir onu giyerlen.. Ben korkuyorum ya valla bak siz onları giyerken biri tecavüz edicek diye..
Dusenceli tavrin gozlerimi yasartti be abim. Biz senle anlasamayacagiz ne sen bildiginden ne de ben bildigimden sasarim sacma salak laf dalasina daha fazla girip cirkinlesmek istemiyorum iyi aksamlar
Bunlar sizden duyduklarım kardeşim. Sen bilmiyomusun kuzların daha erken azttığını cahilmi kaldın. Bilmiyomusun kadnların daha çok zvk aldığını.. Yaşın kaç snn ya.
Abi sen saka misin ya :D
senin gibi potansiyel tecavüzcüleri bile hapse atmak lazım
@perryyy herzaman kazanırız biz.. Bildiğinden şaşmazsan tecavüz ettiler diye ağlama emi abbam
Allah basina verir be insallah su an gonulden bunu istiyorum belani da cezani da verir kansiz herif.
İyide bana neden küfür ediyosun
Sizinkini veriyo işte tecavüzle
Daha fazla muhattap bile olmayacagim bugun damacana sken yarin insallah seni sker kardesim haydi yol al
günün birinde sen de tecavüze uğrayıp yakılırsan sapıklar tarafından, biz de arkandan "adam gibi giyinseydi" deriz...
Teşekkürler.
Emegine saglik cok manidar bir paylasim olmus..
idam edeceksin hepsi bu
Paylaşım için teşekkür ederiz ; )
Önemli bir konu ama icraat sıfır, maalesef.
Aynen öyle ellerine sağlık çok güzel yazmışsın
Eline sağlık çok güzel bir paylaşiim
guzel olmus elıne saglık
Sonuna kadar katılıyorum.
Genel evleri arttırın azalsın
- verirsiniz tabi düşünmezsiniz ama o genel evdeki kadınlar herkesin namusunu koruyor onlar cennetlik insanlar onlar olmasa her köşe başında tacize uğrayacaksınız belki...
Çok kizginim bu olaydan ötürü !!!
İdam cezası çıkmalı..
Erkeklere yönelik olanlara ne yapılacak?
erkeklere tecavuz edende erkekler.
yanlış kadınlar.
Çok iyi yazmışsın, eline sağlık. Teşekkürler
Okan Bayülgenin sözü harika.
İdam az gelir, sopayla yapacaksın o yaptıklarını.
Çok Anlamlı bir Paylaşım olmuş yüreğine sağlık
Okan bayulgen super soylemis. :)
Helal kardeşim
Kınıyorum...