Son günlerde ülkemiz sık sık deprem gerçeğiyle karşılaşıyor. Özellikle Marmara ve Ege bölgesinde yoğun bir hareketlilik yaşanıyor. Deprem ülkesiyiz, bu hareketlilik normal elbette. Ancak deprem olgusuna yeterince eğiliyor muyuz? Maalesef HAYIR!
Her olayı dalgaya alan bir nesil...
Sosyal medyada, özellikle genç kitlede böyle bir güruh var. Her olaydan bir şaka çıkartmaya çalışan, dalgaya alan bir nesil. Sınırları yok. En acı olaylarda bile görebiliyorsunuz bunları. Son olayları ise deprem... Twitter'da, Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü'nün resmi hesabından duyurduğu deprem tweetleri altına gelen paylaşımlara bakalım...
Yıkacaksan yık...

Ölün de rahatlayak...

Keşke İstanbul'da da olsa...

Manisa coşuyor...

Bahisler bile açılmış...

Ve diğerleri...

Söylenecek çok da şey yok. 1999 Marmara depremi benzeri bir acı yaşanmadan, umarım herkes depremin şaka yapılmayacak bir mevzu olduğunun en kısa zamanda bilincine varır.
Sağlıcakla kalın 🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar