Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Son günlerde ülkemiz sık sık deprem gerçeğiyle karşılaşıyor. Özellikle Marmara ve Ege bölgesinde yoğun bir hareketlilik yaşanıyor. Deprem ülkesiyiz, bu hareketlilik normal elbette. Ancak deprem olgusuna yeterince eğiliyor muyuz? Maalesef HAYIR!

Her olayı dalgaya alan bir nesil...

Sosyal medyada, özellikle genç kitlede böyle bir güruh var. Her olaydan bir şaka çıkartmaya çalışan, dalgaya alan bir nesil. Sınırları yok. En acı olaylarda bile görebiliyorsunuz bunları. Son olayları ise deprem... Twitter'da, Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü'nün resmi hesabından duyurduğu deprem tweetleri altına gelen paylaşımlara bakalım...

Yıkacaksan yık...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Ölün de rahatlayak...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Keşke İstanbul'da da olsa...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Manisa coşuyor...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Bahisler bile açılmış...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Ve diğerleri...

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?

Söylenecek çok da şey yok. 1999 Marmara depremi benzeri bir acı yaşanmadan, umarım herkes depremin şaka yapılmayacak bir mevzu olduğunun en kısa zamanda bilincine varır.

Sağlıcakla kalın 🙏

Deprem Konusunda Ne Zaman Yeterli Bilince Sahip Olacağız?
Cevapla