Doğal afetin şakası olmaz dediğinizi duyar gibiyim. Öncelikle şu an gündemimizde olan bu kasırganın zararsız bir şekilde ülkemizi teğet geçmesini tüm kalbimle dileyerek sözlerime başlamayı uygun buldum. Lakin bir şeyi gündemde tutmanın yolu bazen onu tiye almakla da olabilir.
Gündemde olması birtakım yetkili mercilerin daha hazırlıklı olmasını sağlar. İşte bu yüzdendir ki bu afeti tiye alan insanlara kötü bir şey yapıyorlar diyemeyiz. Lafı fazla uzatmadan Ekşi Sözlük mizahşörlerinin yazdıklarına geçelim.
1. Adına neden kırbaç demişler? Yoksa subliminal mesaj mı veriliyor lenn?

2. Selam ben yobaz, ekmek var dediler geldik!!

3. Aleykümselam ben de paranoyak Kemal, bunlar hep ameriganın oyunları

4. Benden rahatı gevşektir arkadaş

5. Buca Belediyesi Yabani Hayvanları Toplama Derneği'nin kurucusu sonunda isyan etmiş

6. Türk erkeğinin centilmenliğinde son nokta

7. Ahh İpek ahh.. Sen neymişsin be!

8. Herif haklı yani...

9. Kasırga kadar olamadık şu hayatta, baksanıza daha gelmeden adına şiirler yazılıyor...

10. Mutlaka yaşanacaktır bu olay

11. Aranan "Bahtsız Bedevi"yi İzmir'de bulduk

12. Torbacın sağlammış evlat

13. Bu terslikte bir iş var

Bence'mi burada bitirirken özellikle Ege'de yaşayan vatandaşlarımızdan ricamdır: Olası bir kasırgada sokak hayvanlarının rahat rahat başlarını sokabilmeleri için apartmanların giriş kapılarını açık bırakalım, unutmayalım onları.
Başka bir Bence'de görüşmek umuduyla. Sürç-i lisan ettiysem affola.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar