Doların 5 TL'ye Dayanmasına Tepki Olarak Atılan Tweetler!

Doların yükselmesi TL'ye değer kaybettiriyor, cebimize zarar veriyor olsa da, Türk milleti her krizi fırsata çevirir. İçinden de mizahı çıkarır!

Doların yükselmesi bile kalbimin gündemini değiştiremedi!

Doların 5 TL'ye Dayanmasına Tepki Olarak Atılan Tweetler!

Pozitif düşünelim, doğru söylüyor. Artık doları daha kolay hesaplayabiliriz!

Doları göremesekte 5 TL'ye yaklaştığını gördük

Ha gayret! Şurada barajı geçmene ne kaldı?

Doların yükselmesi yastık altı yapanların işine yarayacak!

"Dolar inecek mi çıkacak mı?" belirsizliği bizi çok yoruyordu, artık rahatlayabiliriz.

Vefadan sonra doları da semt adı olarak göreceğiz

Bu yükseliş bizi korkutuyor, olur mu olur.

Daha hızlı olman gerekirdi bu doların suçu değil.

Yeterince değil baya bir açık oldu bu yalnız 😅

Iphone X hayaldi bırak öyle kalsın

Çok şükür rahat bir nefes alabiliriz!

Doların bu yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz?

5 TL'yi gören dolar, hala beni göremeyen sen...
Doların 5 TL'ye Dayanmasına Tepki Olarak Atılan Tweetler!
Cevapla