Sosyal medya Twitter'dan son derece ironi dolu bir dille "tavuk olayını" protesto eden topluluğun paylaşımlarını siz KsCanlar ile paylaşmak istedim.
İroninin hassı gibi dursa bile gerçeklik payı çok yüksek! :D

Şu an TombikBey üye isminden kurtulmak, FitBey hesabını açabilmek için uyguladığım diyet listem ve spor hocalarımın tavsiyeleri ile beraber sürekli tavuk yiyorum. Hakkınızı helal edin :)
Benim aklıma gelmişti bu! Ama tavuğu ancak banyo içerisinde besleyebilirim! Besleyecek yer mi var?

Müstakil bir evimiz olsa beslemez miyiz? Hayır, elbette besleriz! Cidden süper kar payı bırakıyor. En fazla tavukçu tombik dersiniz, onun içinde canınız sağ olsun!
Tespitin kralı mı? Evet, hem de dibine kadar!

Tavuk derisi, kıkırdak, kemik ve daha bir çok şey kullanılıyor tavuk dönerinde. Çocukken dönercide çıraklık yaptım, oradan hakimim konuya :D
Tam olarak benden ve benim gibi asgari ücretli sporculardan bahsediyor!

Bilmem ağlasam mı, ağlamasam mı isimli şarki radyodan eşlik ediyor tam bu konuyu ele alırken!
Hadi ateistler! Açıklayın bunu...

Aslında ağlanacak halimize güldüğümüzü özetleyen bir tablo. Tamam, tamam, tamam! Yeter bu kadar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar