"15 Günlük Tavuğumuz Kaldı" Haberine İthafen Paylaşılan, Birbirinden Komik Twitter Paylaşımları!

Sosyal medya Twitter'dan son derece ironi dolu bir dille "tavuk olayını" protesto eden topluluğun paylaşımlarını siz KsCanlar ile paylaşmak istedim.

İroninin hassı gibi dursa bile gerçeklik payı çok yüksek! :D

Şu an TombikBey üye isminden kurtulmak, FitBey hesabını açabilmek için uyguladığım diyet listem ve spor hocalarımın tavsiyeleri ile beraber sürekli tavuk yiyorum. Hakkınızı helal edin :)

Benim aklıma gelmişti bu! Ama tavuğu ancak banyo içerisinde besleyebilirim! Besleyecek yer mi var?

Müstakil bir evimiz olsa beslemez miyiz? Hayır, elbette besleriz! Cidden süper kar payı bırakıyor. En fazla tavukçu tombik dersiniz, onun içinde canınız sağ olsun!

Tespitin kralı mı? Evet, hem de dibine kadar!

Tavuk derisi, kıkırdak, kemik ve daha bir çok şey kullanılıyor tavuk dönerinde. Çocukken dönercide çıraklık yaptım, oradan hakimim konuya :D

Tam olarak benden ve benim gibi asgari ücretli sporculardan bahsediyor!

Bilmem ağlasam mı, ağlamasam mı isimli şarki radyodan eşlik ediyor tam bu konuyu ele alırken!

Hadi ateistler! Açıklayın bunu...

Aslında ağlanacak halimize güldüğümüzü özetleyen bir tablo. Tamam, tamam, tamam! Yeter bu kadar...

#TombikBey #Geri #Döndü

"15 Günlük Tavuğumuz Kaldı" Haberine İthafen Paylaşılan, Birbirinden Komik Twitter Paylaşımları!
Cevapla