Saç Bakım Saçım ayrık ve iki tarafı aynı değil, neden ve nasıl düzeltebilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Neden böyle ve kimyasal kullanmadan nasıl düzeltebilirim? Cevaplar için teşekkürler. Güncellemeler+1 yıl Yani şekli aynı değil, demek istedim. Saçım ayrık ve iki tarafı aynı değil, neden ve nasıl düzeltebilirim? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
yavrupenguen Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Elin bi tarafa daha fazla gidiyodur, şekillendirirken bi tarafla daha fazla ilgileniyosundur. Üzerine yatıp uyuyosundur vs. 0 0 Yorumla
Tamamsenhaklısıncano Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 87% +1 yıl Düzlestiriici kullan 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bir tarafı biraz daha yapışık duruyor. Düzleştirici tarak kullanırsam daha garip gözükmez, değil mi? Yorumla
Predator12 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bı tarafta saç dökülmesi vardır 0 4 Yorumla Soran +1 yıl soruyu güncelledim pek açıklayıcı değildi kb. Yorumla Predator12 +1 yıl Dökülme var mı saçında Yorumla Soran +1 yıl Dökülme yok. Şekli ile alakalı sormuştum. İki tarafın şekli aynı değil. Yorumla Soran +1 yıl Yani öyle büyük bir farklılık yok ama bakınca rahatsız ediyor Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Eczacıya danış 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Eczacıya gerek yok sebebini buldum. Herhalde bir tarafının şekliyle oynadım biraz ondan. Yorumla Canselllqx +1 yıl hm olabilir Yorumla
Pink_Diamond01 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kuaför? 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Anlamadım Yorumla Pink_Diamond01 +1 yıl Kuaföre git Yorumla Soran +1 yıl Para harcamak istemiyorum. Birinin bildiği bir çözüm vardır belki diye buraya yazdım. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Elin bi tarafa daha fazla gidiyodur, şekillendirirken bi tarafla daha fazla ilgileniyosundur. Üzerine yatıp uyuyosundur vs.
günaydınlar katma kafana ya bunlar saçları olmayanlar var
Düzlestiriici kullan
Bir tarafı biraz daha yapışık duruyor. Düzleştirici tarak kullanırsam daha garip gözükmez, değil mi?
Bı tarafta saç dökülmesi vardır
soruyu güncelledim pek açıklayıcı değildi kb.
Dökülme var mı saçında
Dökülme yok. Şekli ile alakalı sormuştum. İki tarafın şekli aynı değil.
Yani öyle büyük bir farklılık yok ama bakınca rahatsız ediyor
Eczacıya danış
Eczacıya gerek yok sebebini buldum. Herhalde bir tarafının şekliyle oynadım biraz ondan.
hm olabilir
Urban seti kullan gri mor olan
Kuaför?
Anlamadım
Kuaföre git
Para harcamak istemiyorum. Birinin bildiği bir çözüm vardır belki diye buraya yazdım.