Güncellemeler
+1 yıl
Bi saç modelinden bile azıyosnuz ya erkolar.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Saç modeli olarak at kuyruğunu sıkı mı yaparsınız, gevşek mi?
Ben sıkı olmayan at kuyruğuna at kuyruğu demem, sımmmsıkı olmalı 🔥

#Edamedasaçbakım 💇♀️ #Maruderm 🌺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
At kuyruğu yaptığımda mutlaka jilet gibi olmalı, gevşek ordan burdan çıkan saç görüntüsünü sevmiyorum.
Saçım uzun olduğu zamanlar gevşek yapardım. Sıkı olunca hem aşırı rahatsız hissettiriyor hem de saçlara inanılmaz zarar veren bir şey.
Valla sac uzatmadigimdan bu konuyu pas gecebilirim , ama karsimda ki insan da sıkı olmasi hos duruyor :/
Daha geniş yaparım hem sıkı olduğunda saçlarada zarar veriyor
Saçlarım profilimde, at kuyruğu modeli kullanmıyorum haliyle
ben bütün saç modellerini asla açılmayacak en sıkı şekilde yapmaya alıştık ya. en ufak gevşediğinde açıldığında açıp 10 15 dakika tekrar sıkıca bağlıyorum. sonra da bütün gün başım beynim ağrıyor aşırı sıkı saç toplamaktan dkwmdkw
Att kuyruğu aklıma nedense başka bir şey geldi eda🤭
Puffff
Ne oldu yine 🙄
Sıkı yaparsam başım ağrır
Benim de ama vazgeçemiyorum sıkıdan
Topuz gibi yaparm oldukça salaş
Yüksek sıkı at kuyruğu
At kuyruğu yapmıyorum maalesef 😂
At kuyruğunu gevşek sevmem. Sıkı yaparım.
Değişiyor canım nasıl isterse
Kadına sıkı at kuyruğu yakışır
Başımı ağrıtmayacak kadar sıkı
Sıkı yapıyorum ama topuz olursa gevşek.
Normal sımsıkı sac döker.
Çok sıkı yaparsam saçım yolunuyor gibi oluyor
Gevsek
Gevşek 😊
sıkı yaparım
Sıkı olmalı 😈
Gevşek biraz
Çok sıkı yapmıyorum
Yapamıyorum
O at kuyruğu nelere gebe nelere 😂😂😂🙈🙈🙈
hiç yapmam :D