Saçlarımda beyazlar vardı, bunları kapatmak için bir işlem uyguladım ancak bu işlemden sonra dökülmeye başladı 2 aydır normalden fazla dökülme var ve seyrekleşmeye de başladı saçım, ne yapmalıyım bu konuda?
Not olarak belirteyim ailede saç dökülmesi problemi yok, sadece beyazlama var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Besleyici yağlar sür..
Hindistan cevizi, artan yagi , hint yagi gibi...
Bir de işlem yaptirdigin yere sor bakalım bu kadar dökülme normal miymis
İşlem derken normal boya sadece beyazları kapatıyor saç rengi aynı kalıyor, bir erkek kuaföründe yaptırmıştım sorsam da olmaz bir şey takma der en fazla 😂
Zinco diye bir hap var onu kullan dökülmeyi önlüyor. Birde Zeytinyağlı sabun ile yıka saçlarını.
Direkt zeytinyağı sürüyorum, pek bir etkisi yok gibi ama ben dökülen saçlar yeniden çıksın istiyorum gerçekten seyrekleşti
serum kullan
Nasıl yani
Saç derisine uygulanan serumlar etkili oluyor şampuan ya da krem değil önemli olan kökü beslemek