Düz saç mı dalgalı saç mı kıvırcık saç mı daha havalı? dalgalı saç en havalısı bence...
ya sence?
Düz saç mı dalgalı saç mı kıvırcık saç mı daha havalı? dalgalı saç en havalısı bence...
ya sence?
Kadınların saç stilleri, her birinin kişisel tercihine bağlıdır ve her biri kendi güzelliklerini yansıtabilir. Bu nedenle, bir kadının düz saç, dalgalı saç veya kıvırcık saçının daha havalı olduğunu söylemek zor olabilir. Bununla birlikte, bazı kadınlar kendilerine daha uygun olan saç stilini seçerek daha özgüvenli hissedebilirler. Örneğin, bazı kadınlar düz saçlarını sevmezler ve kıvırcık saçlarına şekil vermek için zaman ayırarak daha özgüvenli hissedebilirler. Aynı şekilde, bazı kadınlar da dalgalı saçlarını seçerler ve doğal olarak bu saç stiline daha iyi uyduklarını düşünürler.
sence?
kızıl uzun ve dalgalı
Hıımm güzeell
Doğal değilse akar çabucak... Hiç kızıl yapmadım ben mesela.. Zor iş



hıımmm havalı hatunlarrr
Cevap
39Cevap
Kendi saçı olsun siyah olsun. Bazı kadınlar var, simsiyah saçları gözleri ile uyumlu, illa sarı yapıyorlar saçlarını, kimi kızıl yapıyor olmuyor eğreti duruyor. At ile kelebek sevgili olamaz, o kadar tuhaf duruyor, hele birde yeşil saç, kırmızı saç üf. Bence kimse saç boyatmasın, hem çok tehlikeli, hemde gereksiz. Dalgalı olaun, kestane rengi olsun, sarışın olsun, kendine has, uyuyorsa şekli ben tamamım, yeterki doğal, sağlıklı ve uzun olsun.🙂
beyazları varsa napacak? boyamayacak mı?
İstemem. Kadın dediğin çok da doğal olmayacak... Aüslenecek erkek adam da ooooo çok güzelsin diyecek. Bizde böyle 🤣
Ya denemem biz iim dengemi belli.
Çok süslü bir kadın değilim ama bu lli kurallara uyarım. Saçıma kaşıma bakımına dikkat ederim. Doğal diye bıyıklı mı gezelim mesela? Her doğal olan iyi değildir. Kocam makyaj sever. Hoşuna gider.
Sürekli makyaj yapan biri değilim. Böyle tipi tamamen değiştiren kontürlü makyaj da yapmam ama bi kalem, rimel, bi ruj, allık... İşte yaparım adamın gözü gönlü açılır. Bizde böyle

Şu tarz:)
Bence de havalı 💙
Bence uzun dalgalı ve hacimli saçlar güzel olur. Sizde nasıl bilmek isterim. Kısa kesimmi normal omuzda kabarık sacmı bilsek yorum yaparız😊
Benim uzun hafif dalgalı.
Orijinal rengi kestane. Şimdi de kestane den bir iki ton açık.
🖐️
Wolf kesim cidden hava katıyor.
dalgalı olsa biraz daha uzun olsa daha havalı olur bence.
Tabi ki dalgalı haliii.. Saçlarım düne kadar havalıydı ama şimdi değil, pişman oldum kestirdiğime.🙄
olsun yaa üzülme uzar. o da yakışmıştır da gözün alışmamıştır
Yakıştığını söylüyorlar ama ben alışamadım sanırım..🤭
en fazla ne olabilir? uzatırsın... bence anın tadını çıkar.
Zor uzayan inatçı bir saç o yüzden ama hafiflemişde hissediyorum:)
önümüz yaz zaten..
Aynen..
Peki tesetturlulerde nasıl olucak bu olay?😊
tesettürlü bir hanım havalı olma değil dikkat çekmeme tavrı içindedir.
Dalgalı ve küt saçlar diyince aman Allahım beni alın burdan herannbaygınlıkgeçirebşlirim
gönlüne göre olsun o zaman
Hepimizin. Teşekkür ediyorum ☺️
dalgali hele bir de italyan ya da wolf cut kesimse...
ooff off offf
Yüzünün şekline göre kafa yapısına göre değişiyor bence
değişmiyor dalgalı her türlü alır bence :))))))
Bende dalgalı seviyorum bukle bukle. Ama bazı esmerlere dümdüz saç çok yakışıyor. Bazı turunculara sarışınlara da kıvırcık
Benim saçlar dalgalı olduğundan düz sacı daha çok seviyorum 🥲
Bana nedense düz saç çok güzel geliyor. Ama parlamayan, sıska, ince düz saç değil.
Kıvırcık saç en havalisi bence. Bayılıyorum doğal kıvırcık saçlı olanlara.
Kısa saç kadınlara inanılmaz yakışıyor. Ama uzun saçın havası da bir başka.
evet bence de uzun saç başka havalı
Dalgalı olması havalı durur bence. ve aralıklarının farklı renk olması
gönlüne göre olsun o zamann
teşekkürler ablacım
O an hangisini hoş bulduysam
hahha yok öyleeee... birini daha sık hoş buluyorsundur.
Yaş 35 50 arası saclarda uzun olursa of mülemmel olur
bence de uzun dalgalı ayrı havalı
Seninki nasıl
Yas 44 mü cidden
evet teyzecim 44 yaşındayım.
Ah teyzem ahh xperim yetmio 🤕
Bana xper yetmez zaten.. Mesaj kutum kapalı
Acarsin belki
düz saç, yakışana küt saç çok hoş oluyor. çok tatlı oluyor
dalgalı başka güzel :)
Kalbi güzel olsun...
tabii ki kalbi güzel olsun ama dalgalı saç havalı olmuyor mu?
Kalbi çirkin olduktan sonra
sevmesini bilmedikten sonra
İsterse manken olsun
Gözümde beş para etmiyor
hak verdim.
Teşekkür ederim
Kadının ruhu ve kalbi güzel olacak güzellik geçici ruh ve kalp kalıcıdır
haklısın
At kuyruğunun yakışmadığı kadın var mı Acep
kepçe kulak olunca çok yakışmaz sanki haa...
Kepçe kulak birine de denk gelmedim valla 😂
:))) ben gördüm işte onlar genelde at kuyruğu yapmıyor, saçları kulak üstü salıyor. saçını kulağının arkasına at bi bak kepçe midir değil midir :))))) şaka tabii ki kepçeler de canımız ciğerimiz :)))
Dalgalı ve uzun saç çok güzel oluyor 👍
Ay bence deee
Kıvırcık ya da kızıl dalgalı saç
Nadide...
Bide kıvılcık olanın saçı hani siz siyah arasına sarı serpistiriyosunuz ya işte öyle olacak
Dalgalı saç iyi duruyor
evet kesinlikle
🙂
Bu yüz tipine göre değişiyor
haklısın ama genel anlamda dalgalı harika
Şöyle bi savurunca dimii 💁♀️
kesinlikleeeee
Uzun ve düz her zaman 😍
hıımm pekii
Su dalgalı saça bayılıyorum
dalgalı ve uzun saç çok havalı oluyor
Evet 🤤
Hacimli bir saç her modelde havalı durur
bu da doğru bir bakış açısı
dalgalı saça bitiyorum
bence de çok güzel
kesinlikle. kadınlara çok yakıştırıyorum.
bana hepsi çok hoş geliyor bilemedim
hepsi güzel ama dalgalı başka bi havalı
Pixie saç kesimi ama yakışması lazım.
yok yaa... uzun dalgalı ben daha çok seviyorum. çok ustalık ister o saçı kesmek de taşımak da
Küt ve kahkül olanlar
kahkül çok riskli bence.. her an pişmanlık yaratabilir.
Herkese değil tabii, bazılarına çok yakışıyor
evet haklısın
karakterine uygun olması gerekiyor bence
evet ama dalgalı duruşuyla bir hava katıyor bu da bir gerçek
Küt saçlı hatunlar çok hoş ve şık bence :)
küt herkese yakışmıyor
Yakışanlar için dedim zaten ve inanılmaz bir çekimleri oluyor öyle tatlılar öyle masumlar ki ne benim anlatmaya ömrüm yeter ne de senin kelimelerin :D
gönlüne göre olsun o zaman
Yok sağol ben almayayım 🤭
Kıvırcık saça bayılıyorum ama daha çok kahve, kızıl, koyu renklerde daha çok yakışıyor.
kesinlikle kıvırcık güzel oluyor haklısın
kıvırcık diyenleri like’lıcam 😀
kıvırcık da harika ben çok severim ama dalgalı biraz daha hoşuma gidiyor.
Siyah saçı severim ben
Kısa / uzun?
Dalgalı / kıvırcık / düz?
Pekii.. Gönlüne göre olsun o zaman 😊
Benim öyle zaten. eşimin saçlarını çok beğeniyorum 💙 o saçlar için ne kavgalar verdim ben kayınpederimle... Ne mücadelelerden geldim geçtim
Yazdım anlattım sonra vazgeçtim sildim. Anlatsam kelimeler yetmez. Sussam gönül razı değil...
🤣Denecek bir şey yok. Ben kazandım.
Uzun saçı kesmesini istiyor kayınpederim. Ben uzun seviyorum. Benim hakkım değil mi sevdiğim gibi olması?
İşte mesele, herkesin sevdiğini sevdiği şekilde görme hakkı...
Aynen
Düz saç güzel duruyor
Dalgalı seviyorum ben
Dalgalı saç modeli
kişiden kişiye değişiyor
dalgalı saç yılan gibi :D kıvrımlı
evet dalgalı havalı
Hafif dalgalı düz saç..
hafif dalga, iri dalga harika..
Bence uzun saç, düz ya da kıvırcık farketmez.
farkeder... dalgalı her türlü öndedir bence
evet.. gönlüne göre olsuunnn
saç olsun da :D
yaaa o kadar da değil.. nefes alsın da der gibi :))))
hayır ben saçla oynamayı seviyorum o yüzden :)
Kahve renkli saç dalgalı 😋
dalgalı ve uzun çok yakışıyor
Ten rengi cok önemli bazılarına yakışmıyor
Uzun ve dalgalı
hah işte ben de öyle seviyorum
Dalgalı saç 👍🏻
harika bence de
Kıvırcık
kıvırcık da harika oluyor haklısın ama dalgalı bence bi tık önde...
Dalgalı da güzeldir ama kıvırcık daha çok dikkat çekiyor bence.. Hem çok nadir bulunur kıvırcık saçlı kız.
kıvırcık da güzel oluyor haklısın
Dalgali
aynen bence de dalga her türlü iyidir :)
Yüz şekline göre değişir
değişmez :) dalgalı her türlü alır
Sen öyle hoşlanıyorsundur ben yüz hatlarına göre kıyafetin ve en son saçına bakıyorum o yüzden bana yüz daha önemli geliyor sonuçta biri sana bakınca ilk saçına değil yüzüne dikat ediyor 😂
saçlar önemli... dalgalı olur mis kokar savurur...
Senin derdin beli oldu senin saçın dalgalı ondan böyle diyorsun😂😂
ne alaka yaa?
Konuşma şeklinden beli oluyor 😂
:))))
:)))
Haksızsam haksızsın de
hafif dalgalı. çok havalı değilim ben :)
Görmem lazım bir şey diyemem 😂
düz seviyorum
hııımmm pekiii
o halde gönlüne göre olsuuunnn
Dalgalı saç bence.
hah işte bu kadarrrr.. aynı fikirdeyim
Düz sac
peki bakalım
dalgalı daha havalı
düz fönlü saç
Kahkül
Dalgalı
Küt saç
Küt saç seviyorum
Kel olmaları.
Bence dalgalı.
Kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?