Arkadaşlar ilk buluşmada saçlarımın ve bedenimin güzel kokmasını istiyorum neler önerirsiniz birde bu glissin sıvı saç kremini kullanan var mı kokusu kalıcı mı önerilerinizi bekliyorum
İlk buluşmada saçlarımın güzel kokmasını istiyorum, bu işimi görür mü? Bir de hemen kokusu çıkar mı, kalıcı mı?
Ben ziaja şampuan, urban care yağ+şekillendirici ve morfose mavi su kullanıyorum. Flörtüm ilk buluşmada öpüp öpüp allahım bu nasıl güzel bir koku dedi durdu Her buluşmada da derin derin koklayıp durdu Dene bence 😅😅 Birde parfüm olarak lacos kullanıyorum ona da ayrı deliriyor
Duj jeli sabun her neyse onun güzel kokusunun olmasına dikat et sampuan da belki öyle ama en çok saç bakım yaptığın şeyin kokusu ve vücut losyonu ya da yağ artık ne kullaniyorsan onun kokusu önemli vücut spreyini sadece canım sikildiginda sikarim başka bir olayı yok onun ya