https://www.hizliresim.com/nxemuqp
Arkadaşlar lütfen görsele de bakın, yorumunuzu merak ediyorum. 21 yaşındayım, allah kahretsin böyle genetigi. Her neyse, sizce kazısam daha mı iyi. Siz olsanız benim yerimde ne yaparsınız. Belki yaz sonu gibi ektirebilirim ama su an icin ne dersiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kazıt. Ettirene kadar 0 kalsın ve biraz vücut yapmakla kısmen durumu tolere edebilirsin kendi öz güvenin açısından. Benim genetigimde de bu durum var. Ettirmekten başka yol yok kalıcı.
(ektirmek olacak.)
abi cok can sıkıcı bir durum maalesef. Bazı insanlara cidden yakışıyor ama o bazı insanlardan oldugumu düşünmüyorum
Şu genetik olayı maalesef b. k gibi bir durum.20 yaşına girdiğinde bu kadar açık mıydı alnın? Ne kadarı döküldüğdü? Bende minoxil forte var ama kullanmıyorum başlarken ve bırakırken saç döktüğünü okuduğum için. Kullanmalı mıyım? Saçlarım seyreliyor çünkü.
Kanka bence hic bulasma hepsi dolandırıcı valla. Küçüklükten beri alnım genis, o yüzden benim icin cok sürpriz olmadı ama 20 yas ne aw bu yasta böyle olması sıkıntı. Ben uzun süre kullandım minoxil bi faydası olmadıgına eminim belki zararı bile olmus olabilir. Hic ugrasma dedigim gibi, imkan varsa ektir veya protez sac
Baba tarafından geliyor kellik. Erkeklerde bu kellikten kurtulma oranı baba tarafinda 9 kişiden 2 kişi. Fakat kellik o kadar kötü gözükmüyor bizim tarafta. Şu anda sadece B vitamin takviyesi aliyorum. 20'lerin sonlarında iyice seyrelir. O zaman ektiririm. Minoxil'e hiç bulaşmıyorum o zaman.
Bence de öyle yap knk
Prp ya da mezoterapi yaptırdın mı?
Hayır yaptırmadım, o ne oluyor ve tavsiye eder misin
Senden alınan kandaki sağlıklı hücreler ayrıştırılarak tekrar sana enjekte ediliyor. Böylelikle dökülen yerleri ya da dökülecek güçsüz saçları kuvvetlendiriyor. Yakın çevremden biri yaptı ve faydasını gördü. İkisini birlikte yaptırmak daha yararlı oluyor diye biliyorum
Saç serumu denedin mi bram
Dökülmeyi minimize eder. Saç ektirmek tek kalıcı yol.
Kanka maalesef her boku denedim, o serumlara verdigim parayla sac ektirirdim o kadar söyleyeyim, 3 yıl önce basladı dökülme. Üc yıldır mücadele veriyorum 😅
The fair diye bi marka var onun serumunu denemediysen ben de bir öneri bırakmış olayım onu senin gibi geneitk dökülmem yoktu ama garip garip spor takviye tozları kullandım saçım baya dökülmüştü bana faydası olmuştu
Cildiyeye gittim minoxil önerdi, uzun süre onu kullandım bi bka yaramıyor. Hem eczaneden almam hem doktor tavsiyesi olması güven veriyordu. Piyasada çok ürün denemedim ama hic güvenemiyorum. Benim ki genetik oldugu icin bir noktada ümidi kestim