Kel olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum, saçımı kazısam daha mı iyi?

https://www.hizliresim.com/nxemuqp

Arkadaşlar lütfen görsele de bakın, yorumunuzu merak ediyorum. 21 yaşındayım, allah kahretsin böyle genetigi. Her neyse, sizce kazısam daha mı iyi. Siz olsanız benim yerimde ne yaparsınız. Belki yaz sonu gibi ektirebilirim ama su an icin ne dersiniz

Kel olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum, saçımı kazısam daha mı iyi?
Cevapla