N
Saçınızda değişiklik yapmadan önce sevgilinize sormanız gerekir mi?
N
Benim saçım hafif dalgalı, kumral renginde ve uzun. Dün kuaföre gidip saçımı kestim, sarıya boyattım. Sevgilimle bugün buluştuk, beni görünce şaşırdı ve dedi ki saçında bir değişiklik yapmadan önce bana neden sormadın, ben senin saçlarını çok seviyordum, sevgiline sormadan nasıl böyle şeyler yaparsın deyip, bağırdı. Bende ne yani güzel olmamış mı dedim, eğer süslenmeyi benim için yapsaydın senin bu halini sevdiğimi bildiğin halde saçını boyatmazdın, başkalarına beğenilmek istiyorsun galiba dedi
Kişi kendinden bilir işi. Demek ki kendisi senin için değil başkalarına süsleniyor. Belki sarı saça ön yargılı. Görüntü senin görüntün ve kendinle yaşayan sensin. Seni nasıl beğendiğini belirtmek tabiiki hakkı ama söylediği diğer şeyler saygısızca, seninle böyle konuşmasına izin verme.
Ben saçımı değiştirir hatta dövme bile yapardım canım isteyince. Vücut benim vücudum sonuçta. Zaten ona yapmayı düşündüğüm değişimden de bahsediyordum, değiştirince de fikrini söylüyordu. Beğenip beğenmemek ona kalmış ama bana böyle saygısızlık edemezdi.
hayır tabi ki de neden gerek olsun bu kişisel bir tercihtir ama Saçınızda değişiklik yapmadan önce sevgilinize sormanız tamamen kişisel bir tercihtir ve sizin ilişki dinamiğinize bağlıdır. Bazı çiftler, birbirlerine her türlü değişikliği danışmak isterken, bazıları sadece büyük değişiklikleri karşılıklı olarak görüşmek isteyebilir. Bir değişiklik yapmadan önce sevgilinizle konuşmak, birlikte iletişim kurmanın önemini vurgulayabilir ve karar vermeden önce her iki tarafın da rahat hissetmesini sağlayabilir. Ancak, saçınızda yalnızca küçük bir değişiklik yapıyorsanız veya bunu önceden tartıştığınızı düşünüyorsanız, sevgilinize sormak zorunda değilsiniz. Sonuç olarak, saçınızda yapacağınız değişikliği partnerinizle paylaşmak ve onun görüşlerini almak, ilişkinizde açık ve sağlıklı bir iletişimi teşvik edebilir. Ancak, son karar sizindir ve rahat hissettiğiniz şekilde hareket etmelisiniz.
Haha sevgilin çok boş yapmış. Hayatındaki kadının kendine güvenli olmasını ve onay alma ihtiyacı duymamasini kaldiramamis. Yazık acıdım ozguvensize.. bir de sana bağırması falan hoş değil, ben olsam ayrilirdim. Nasıl bir karakter olduğu az çok belli ve saygısızlık etmiş. Saygısızlık kabul edilmemeli bir iliskide yoksa devamı gelir.
Erkekler hiç doğruyu söylemiyor ya😂😂 yakışıcak ve dikkat çekicek ise 😂
Sorduğuna soracağına pişman ederler kısaca😂🙈
Cevap
11Cevap
Fikirin yoksa fikir almak icin sorarsin. Sevgili dedigin kişi beraber zaman gecirmekten veya sohbet etmekten zevk aldigin kisidir fazlasi degildir. Sacma sapan koleliklerinizi birakin artik. Sacini nasil istiyorsan oyle yaparsin. Nasil giyinmek istiyorsan oyle giyinirsin.
Hayır sormaya gerek yok bence.
Bir kadın kendini nasıl iyi ve mutlu hissediyorsan o şekilde saçını kullanabilmeli.
Sevgiliye göre hayatına ve saçına şekil vermemeli
Mesela o erkek saç traşına giderken sana soruyor mu?
Hangi şekil saç traşı yaptırayım diye
Eminim ki sormuyordur?
O halde sende onun seni kısıtlamasına müsade etmemelisin
Gereklilik değil ama isteyen sorar. Ben fikir almak için sorarım
Saçlarıma yapacağım değişiklikler benim kararım elbette sevgilimden fikir alırım ama sevgilim beni önceki saçlarımla beğeniyorsa şu an ki saçlarımı da beğenecektir diye düşünürüm. Yani yine son kararı ben veririm.
Bu arada eklemeden geçemeyeceğim sevgilinin ruhsal sorunları var herhalde toksik bir kişilik sezdim.
Sevgilin tam bir m*l. Ben eşime sormadım da sen sevgiline soruyorsun.
Mantığa bak. İnsan kendisi için de bir şeyler yapar demek ki seninkisi başkalarına göre yaşıyor.
Haklı bir isyan. Erkeklerin genelde sabit oldukları için kuaför işleri sorun olmayacaktır ama kadınlarda en ufak değişiklik onların çok başka gözükmesine sebep olabiliyor.
Hayır yani sormaya gerek yok çünkü sen kendini öyle isteyip yapmışsın sevgilin seni her halinle sevmeli kararına saygı duymalı seni böylesine ufak bir şey için kırdığına değmez bile.
ne alaka bunu sormak zorunda mısın sonucta senin sacların senin kararın bir de baskaları begensin diye yapıyosun demesi de igrenc
Sormam. Bu benim saçım. Ama ne yapacağımı sorar ve nasıl diye sorarım evet veya hayır demesi umrumda değil ben yine yaptırırım
Yaptığı şey kesinlikle yanlış. Ona sürpriz yapmak istemiş olabilirsin. Bundan daha da önemlisi kendini mutlu etmek, değişiklik istemiş olabilirsin. Hiçbir şeyi ona sormana gerek yok. Beğenmemiş bile olsa gelip bağırıp çağırma hakkını kim veriyor ona? Gerçekten seven bir insan her haliyle beğenir. Diğer halini daha çok seviyor olsa bile düzgün bir dille bu da güzel olmuş ama diğeri daha iyiydi der. Bağırıp çağırmaz...
Ona bu şekilde dedim, ama bana bencil olduğumu kendisininde fikrini almam gerektiğini söyledi
Mesela saçında böyle bir değişiklik yapmadan önce ondan fikir alsaydın, sence böyle olsa nasıl olur deseydin evet hoş olabilirdi. (FİKİR ALMAK adı altında). Ama o ben beğenmiyorum, bu ne böyle , istemiyorum vb diyip sen de onu dinlersen orada bir sorun var. Fikir alıyor olmak hoş dediğim gibi. Ama ne olursa olsun bağırıp çağırmak tamamen yanlış...
hadi bana neden sormadın dedi anladık da bağırmak ne oluyor
Hayır ne alaka😅 saç benim saçım herkes kendi saçıyla ilgilensin.
Hiç tecrübe edindiğim bir konu değil belli aralıklar ile kestiriyorum geçen olduğu gibi
Fikir almak için sorabilirsin. Fakat onun harici onun karışmaya hakkı yok.
Yani saçlarını seviyor ola bilir ama öyle demesi çok saçma. Ne yani her yapıtığını sevgilinin bilmedi gerekiyormu. Seven her hali ile sever bahane sadece
Tabiki GEREKMEZ ama sevgilimse fikirlerini önemsiyorumdur ve istediğim için sorarım mecbur olduğum için değil gerek duymuyorsan bu çok normal saç yani altı üstü
Saç benim saçım değil sevgilim ailem dahil kimse karışamaz insanlara değil kendime güzel görünmek istiyorum belki
Zaten bir tek ona sorardım. O da artık yok
İzin almak değil ama haber verebilirdin bir anda o değişikliği görmek şaşırtmış olabilir
Seven her haliyle sever ayrıca senin zevkine de saygı duyması gerek ayrılık sebebi
A aa deli mi ne bide bağırıyor
Kendin beğeniyosan onu boş ver
Oha abi boyut atlamış 😂 kocama bile sormam
Sevgilim olsaydı sorardım
Hayır ne alaka saç benim kafa benim 😂
Olsaydı, sorabilirdim.
Onu ne alakadar ediyor
Kararsızsam fikrini alırım belki o kadar
Tam tersi değişiklikleri sevgilin farketsin bence
Kesinlikle sormalı en azından gönlü olsun 🙄
Ben sorarım ya o da beğensin 🥰
Sormak saçma olur bence.
Hayır canım ne münasebet
Sevgilim olmadığı için öyle sorunum yok 🤣
Hayr sormam hatta hc solemem baklm fark edecekmi
Onun fikrini almak isterim
Tesettürlü olanlar bunu beğenmedi 😂
Ben sormam cünkü yok😎
canım
Sala. kkkmis
Olsa sorardım
Hyr erkekler tamam
Pok ywsin
Sorulması gerekmez
Gerekmez
Hakli cocuk
Sorulmalı
İzin almak için değilde söylememiş olman şaşırtıcı
Ben sorardım 🥰
Hayır gerekmez
Hayır. Başka soru?
Gerekmez
Ben soruyorum)))
İsteğe bağlı
Sorarsin nezâketen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?