Saçlarınızı bugüne kadar en fazla nerenize kadar uzattınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Saçlarınızı bugüne kadar en fazla nerenize kadar uzattınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çocukken saçlarımın ayaklarıma kadar uzandığını hatırlıyorum. Sonra anaokuluna gitmeden önce kestirildi tabi. 😂 En kısa halini de en uzun halini de yaşadım bence.
Venüs gamzelerimin üstüne kadar uzatmıştım. Şu bakımı zor oluyor diyenler abartıyor. 5 yada10 tane ürün kullanmanıza gerek yok. Influencer ya da ünlü kişiler iş birliği para kazanmak için bizleri kullanıyor. Birçok ürün kullanmak bunlar bide kimyasal olsun olmasın sağlığa zarar saçlarımızı döker! Ayda hint yağı ya da Hindistan yağı ile maske yap. Arada aloe vera ile uçlarını nemlendir. Olay budur.
Yani az ürün daha sağlıklı saçlar demektir gadası
Aynen teşekkürler
Rica ederim
En son kestirmeden önce belime kadar geliyordu yani yaklaşmıştı ama uçları çok kötü olmuştu kesmek zorunda kaldım artık batıyordu açık bir şey giyemez olmuştum.
Şu ana kadar en fazla belime kadar uzattım kestirmeyi de düşünmüyorum
Ne demek
Cevap
14Cevap
Çok uzatmadım önlerini uzattım sadece şu an ki resmimde ki en uzun hali
İlkokulda kalçama kadardı. Lisede bel hizası. Sonra bir omuzda kesmeye başladım...
O rahatlığı tadinca artık uzatamadim. Hep kısa saç kullanırım.
Belime kadar uzundu. Ama şimdi asla uzatmam o kadar çünkü avam durduğunu ve yüz tipime uygun olmadığını düşünüyorum.
Belime kadar uzundu. Göğüs hizasına kadar kısalttım. Şaçlarım çok hızlı büyüdüğü için çok sorun yapmıyorum.
Omuzlarına kadar ah gençlik yılları şimdi peruğum rüzgarda ucmasin diye bağlıyorum bazen uçurtma niyetine uçuruyorum 😂
Omuzlarımın aşağısına kadar. Hiç belime kadar uzatmadım
Bel çizgisine kadar uzattım hala uzun saçlarım var. 🌈
Omuzlarıma kadar, küt saç hastasıyım daha uzuna dayanamam.
Yıllar önce kalçama kadardı ama o kadar çok uzatmıyorum artık.
Belimi geçiyordu ama bakımı çok zor oluyo vaktini alıyor baya
Bel hizasını biraz geçince 2-3 parmak kestiriyorum ama bazen biraz fazla uzadığı da oluyor
Kısacık yaptım ama artuk uzatcam dişil enerjim için 💫👸☀️💗
Bir ara baya baya uzatmıştım yine öyle düşünüyorum Yaman Koper gibi
Belimdedir saçlarım, daha uzun ya da kısa kullanamam.
İnce belime kadar uzatmiştim en sevdiğim boydu fakat bakımı zor oluyor
şu an bugüne kadarki en uzun hali sanırım, belin başlangıcından 10 cm yukarda falan
Kulak memesine kadar uzatmışlığım var. Aslında yakıştıda ama spordan dolayı kesmek zorunda kaldım.
Popomun biraz altına kadar uzamıştı en fazla oydu sanırım
Belimi geçiyordu. sonra bir sıkıntı hop kısacık kestirmistim ensemi bile kazitmistim.
dizlerimden bi karis yukaridaydi Şu an gogus hizasinda kullaniyorum
En uzun hâli şu an diyebilirim omuzlarımın biraz aşağısında biraz daha uzatmayı düşünüyorum
Belime kadar en fazla
Kullaklarımı kapatıyordu bir ara 😃
Belime kadar.
Daha yeni kestirdim, kalçama kadar uzundu
Benim saçım hep uzun belime kadar.
Belimin yarısına kadar uzatıyorum
Kalçama kadar uzatmıştım
Belli bir yerden sonra saçım uzamıyo 😂
Hiç çok uzun saç kullanmadım en uzun omuz altı
Belimin bir tık aşağısına kadar uzatmıştım bir ara
Belime kadar işte rapunzel olsam fena olmaz
Sırtımı az aşağısına kadar
Belime kadar ama şimdi kısacık
Hatırladığım kadarıyla burnuma kadar uzattım
bir zamanlar belime 😌
Ensem az bir uzasın kestiririm.
Boyun hizama kadar hep uzadı
Belime kadar uzatmışlığım var :ddd
Belden daha aşağıya kadar uzundu kestim
Gökyüzüne kadar
islakken, sırtın yarısına kadar
Benimde şu an hatta bi tık assagida
Belime
Kalçama kadar
Belime kadar
Belime
Belime kadar uzattım
Belime kadar
Kalçama kadar
Belime kadar.
Belime kadar
Belime kadar
Belime kadar.
Belime kadar
Belime kadar uzattım
Göğüs hizası
Belime kdr.
Belime kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?