Üniversite öğrencilerinin en çok sosyalleştiği yer neresi?

Baktığımız zaman öğrencilerin sosyalleştiği yerlerin çok olduğu söyleniyor. Biz arkadaşlarımla çimlere gidip çekirdek kola yapıyoruz. Goygoy muhabbetle geçiyor günümüz, siz nerelerde, nasıl sosyalleşiyorsunuz? En çok nerede vakit geçiriyorsunuz?

Üniversite öğrencilerinin en çok sosyalleştiği yer neresi?
Üniversite öğrencilerinin en çok sosyalleştiği yer neresi?
Cevapla