Baktığımız zaman öğrencilerin sosyalleştiği yerlerin çok olduğu söyleniyor. Biz arkadaşlarımla çimlere gidip çekirdek kola yapıyoruz. Goygoy muhabbetle geçiyor günümüz, siz nerelerde, nasıl sosyalleşiyorsunuz? En çok nerede vakit geçiriyorsunuz?

Baktığımız zaman öğrencilerin sosyalleştiği yerlerin çok olduğu söyleniyor. Biz arkadaşlarımla çimlere gidip çekirdek kola yapıyoruz. Goygoy muhabbetle geçiyor günümüz, siz nerelerde, nasıl sosyalleşiyorsunuz? En çok nerede vakit geçiriyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Starbucks
Starbucks gadası 🙃
Okul kantini. d bizim üniversitede diğer fakülteden öğrenciler bile bizim fakültedeki kantine gelirdi
üniversite okumadım
Parti