Küçük bir şehirde yaşıyorum imkanlar kısıtlı nasıl gelişeceğim?

Merhaba herkese. İlgi duyduğum alanda etkinliklere kamplara gruplara katılmak istiyorum arkadas sosyallik edinmek istiyorum en azından yaşıtlarımla konuşmak istiyorum komşu teyzelerden akraba (akbaba) lardansa. İmkanım yok ailemle yaşıyorum kendimi geliştirmek istiyorummmm nasıl yapıcam ne yapmalıyımmm 🥺 kpssye gireceğim seneye eve tıkılıp ders çalışmak istemiyorum dershane için maddi imkanım yok kurs yok. Aaay ayy😪😔

Güncellemeler
+1 yıl
Çorum'da yaşıyorum
Küçük bir şehirde yaşıyorum imkanlar kısıtlı nasıl gelişeceğim?
Cevapla