Arkamda bıraktığım köprüleri yıkıyorum ki , ilerlemek ve gelişmekten başka çarem kalmasın... 


Çok okur, çok dinlerim. Biraz meraklı bir tipim, araştırmayı kafa yormayı çok severim. Her konuda bir fikrim mutlaka olsun isterim, en ufak şeyi araştırır öğrenirim.
Cevap
2Cevap
Okumayı çok severim yeni şeyler öğrenmek için sürekli araştırma yaparım bu benim kendimi geliştirmek için en büyük motivasyondur diyebilirim...
Fazla geliştirdim bu ara tam tersi geliştirecek değil boş işlerle meşgul olmaya çalışıyorum
Beni anlatıyor bu söz tuttum
Kendimi anlatan bir söz yazmalıydım.. Demekki aynı düşünüyoruz.
Spor, yüzme, kitap okuma, film kültürü vs. vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar