Hepimiz için de keşkeler vardır..
Şansım olsaydı eğer çalışmak yerine üniversiteye gitmeyi tercih ederdim.
Hepimiz için de keşkeler vardır..
Şansım olsaydı eğer çalışmak yerine üniversiteye gitmeyi tercih ederdim.
Her seyi ya
Cevap
2Cevap
onu hayatımın merkezine koymaz , bu kadar çok sevmezdim
Hemsurelik dusi bir meslek seçerdim
Üşengeç olmadan zamanında fazladan bir yabancı dil öğrenmiş olmayı isterdim
KS açmasaydım keşke
Kilo almazdım
Suankini söylemiyimde
20 kilo versem üff
Calismalara basladim
Olsun djsn
Teşekkürler 🙏🏻
Malliklarimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar