kayıt olunca ne oluyor? yani boş bi yer mi? yoksa bireyi haketen geliştiren bi yer mi? nasıl üye olunur?
giden varsa anlatabilir mi
kayıt olunca ne oluyor? yani boş bi yer mi? yoksa bireyi haketen geliştiren bi yer mi? nasıl üye olunur?
giden varsa anlatabilir mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bizim burada da halk eğitim diyorlar muhtemelen benzer şeyler bu tarz yerler genelde belli bir eğitimden sonra sınavlarda başarılı olursan belge falan veriyor e-devlet onaylı ve bu sana iş imkanı da sağlıyor Ben bir zararı olacağını düşünmüyorum ama oranın ofisine gidip konuşabilirsin onlar sana anlatır detaylı olarak burada ne yapıyorsunuz sonucunda bana olan katkısı ne olacak falan diye
.
.
.
.
.
aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama bizim mahalleye yaşam merkezi açıldı. İçinde güzel kütüphanesi var. Ücretsiz hukuki danışmanlık psikolog diyetisyen falan var ama henüz denemedim. Sistem olarak aşırı iyi. Ama içine girip bakmak lazım örneğin iyi bi psikolog değilse oradaki bi işe yaramaz. Ama ibb olduğu için bana güven veriyo açıkcası
yaşam merkezi, genclik ofisi birbirlerine çok yakın şeyler ben de farkını anlamaya çalışıyorum yinede sağol
rica ederim. Ben de yeni açıldığı için tam bilmiyorum ama ilerde başka etkinliklerimiz de olucak diye bilgi verdiler o yüzden aynı şey olabilir diye düşündüm sistem olarak