Kişilik & Karakter Küçükken hiç komşularınızın ziline basıp kaçtınız mı? 8matador1180 Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Gençlik, küçükken bu tür maceralarda var mıydınız? Böyle çılgınlıklarınız oldu mu? :D Küçükken hiç komşularınızın ziline basıp kaçtınız mı? Cevapla Macera Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
sokakkedisix Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 91% +1 yıl Çocukluğumda en çok yaptığım şeydir nostaljik adam 😁 1 1 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Seviyoruz huyumuz kurusun :P Yorumla
Yalnızakrep33 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 74% +1 yıl Üst katın ziline basıp bende evden aşağı doğru kimooo kimooo diye bağırdım 🤭🤭 gülmemek için kendimi zor tutardım 1 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Adrenaliiiiiiin en sevdiğimiz adrenalin çeşidi eskiden güvenlik kamerası falan yok tabi zile bas kaçarkende bağır bu tarafa kaçıyolaaaaarrrrr 1 0 Yorumla
PıRıLTıLoVEe Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yok cok usluydum😂😂evde yaramaz disarda melek gibiydim. 1 0 Yorumla
kumrular_gibi Takip Et Xper 6 Yaş: 83 , eic 100% +1 yıl Yok arabaları tekmeleyip alarmını öttürüp öyle kaçtım. 1 0 Yorumla
KadroluLoser Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 83% +1 yıl Yapmadım diyen yalan söylüyordur... Her türkün ilk aksiyon ve gerilim dolu anlarıdır :D 1 0 Yorumla
BlueCupcake Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Ben bunu koca apartmanda denedim😂 1 6 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Hepsine mi bastın sdfdgfh Yorumla BlueCupcake +1 yıl Valla bastım 😂😂 sonra topukladım ksjfhf Yorumla 8matador1180 +1 yıl Yakalasalar iki azar yerdin fdgbn Yorumla BlueCupcake +1 yıl Dayak olmasın da o 😂😂 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Yok kız çocuklarını dövmezler sdfg Yorumla BlueCupcake +1 yıl Yine ucuz atlatmışım kdjdh Yorumla
çukurda07 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Böyle maceralarım olmadı. Ramazan’da iftar saatine yakın torpil atıyorduk bebelerle gerçek zannedip orucu açan çok kişi oluyordu 😅 1 0 Yorumla
beyazorkidem Takip Et Master Yaş: 28 , eic 58% +1 yıl Çok basmışlığım vardır 🤣 1 4 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Basıp kaçmışlığın var mıdır peki dfgf kaçmak da önemli burada orkide sdsf Yorumla beyazorkidem +1 yıl Adrenalin tutkunuyuz sayın fenomen fjfjfjjf Yorumla 8matador1180 +1 yıl Senle aynı mahallede çocuk olmak vardı Orkide :D Yorumla beyazorkidem +1 yıl 😂😂 Yorumla
Thatslife123 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Küçükken bir gece arkadaşlarla yaptık. Ama sonunda bırak apartmanı tüm site ayağa kalktı 1 0 Yorumla
Meryemnurgeney Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 41% +1 yıl Hayır desem yalan olur yaptık bir kac yaramazlık😃 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Çocukluğumda en çok yaptığım şeydir nostaljik adam 😁
Seviyoruz huyumuz kurusun :P
Üst katın ziline basıp bende evden aşağı doğru kimooo kimooo diye bağırdım 🤭🤭 gülmemek için kendimi zor tutardım
Adrenaliiiiiiin en sevdiğimiz adrenalin çeşidi eskiden güvenlik kamerası falan yok tabi zile bas kaçarkende bağır bu tarafa kaçıyolaaaaarrrrr
Yok cok usluydum😂😂evde yaramaz disarda melek gibiydim.
Yok arabaları tekmeleyip alarmını öttürüp öyle kaçtım.
Yapmadım diyen yalan söylüyordur... Her türkün ilk aksiyon ve gerilim dolu anlarıdır :D
Ben bunu koca apartmanda denedim😂
Hepsine mi bastın sdfdgfh
Valla bastım 😂😂 sonra topukladım ksjfhf
Yakalasalar iki azar yerdin fdgbn
Dayak olmasın da o 😂😂
Yok kız çocuklarını dövmezler sdfg
Yine ucuz atlatmışım kdjdh
Böyle maceralarım olmadı. Ramazan’da iftar saatine yakın torpil atıyorduk bebelerle gerçek zannedip orucu açan çok kişi oluyordu 😅
Çok basmışlığım vardır 🤣
Basıp kaçmışlığın var mıdır peki dfgf kaçmak da önemli burada orkide sdsf
Adrenalin tutkunuyuz sayın fenomen fjfjfjjf
Senle aynı mahallede çocuk olmak vardı Orkide :D
😂😂
Küçükken bir gece arkadaşlarla yaptık. Ama sonunda bırak apartmanı tüm site ayağa kalktı
Hayır desem yalan olur yaptık bir kac yaramazlık😃
Herkes yapmıştır bunu illaki
Evet kuccukken yapardım :)
Evet msğwlsğsödşmckcm
Basmak ne gelime bantlıyorduk
Çook
Yaptım 🤦♀️
küçükken yapmışdm :)
Kucukken evet cok, heycanli geliodu ajsjsjaj
Hemde hiç
Küçüklüğümde yaptım 😂😂
Çocukluğumda çoğu kez yapardım
Hayır
Evet çook yaptım
Çocukken çok 😀
Yaptık😄
Kaçtım
çook
Hayır yapmadim
Yanii