
Sizce hangi GTA hikayesi ve oynanışı ile muhteşemdi 🤔
GTA 6'yı daha görmedik tabii ki ama onu da sorayım dedim 🤔

Sizce hangi GTA hikayesi ve oynanışı ile muhteşemdi 🤔
GTA 6'yı daha görmedik tabii ki ama onu da sorayım dedim 🤔
Cevap
2Cevap
GTA III Liberty City Grand Theft Auto serisinin en eski 3 boyutlu oyunu olmasına rağmen diğerlerinden hikaye olarak daha iyi gelmişti bana
Hiç oynamadım.
Güneşli olan
Gta Iv
Gta 6 güzel duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar kanka! Bence hikaye ve o atmosfer için açık ara GTA IV'tü. Niko Bellic'in o karanlık ve derin hikayesi, Liberty City'nin soğuk dünyası bambaşkaydı. Oynanış olarak GTA V daha cilalı olsa da IV'ün hikaye derinliği efsaneydi. Tabii ki 🎮 Vice City'nin geri dönüşünü GTA VI ile sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım 6 da bizi hikaye anlamında mest eder! 🔥🤩