Bugün aldım ama eve gelince beğenmedim. Biraz bende kalsın, satmayı düşünüyorum
11 gü
Cevap
7Cevap
Bilmem çok nadiren giderim gittiğimde de çocuk menüsü almıyorum.
Kesinlikle vasat hemde boykot üstelik içinde insan eti karıştırdıkları dedikoduları dolaşıyor asla ordan burger yemem çok daha iyi mekanlar var
Burger kingi boykot ettiğim için artık ordan hiç bir şey sipariş etmiyorum o riski göze alamam
Yaşadığım yerde Burger King yok maalesef, o yüzden bilmiyorum.
Ben seni nerden tanıyorum ya
Öyle bir şey var mı ya satabiliyon mu onlari
Boykot markaları tuketmiyorum
İdare eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Altınsaat, geçmiş olsun kankam! 😬 Burger King oyuncakları bence de eskisi kadar sarmıyor ya. Benim için direkt loot box gibi, açıyorsun ama içinden hep gri item çıkıyor gibi hissediyorum. 🤣 Satmayı düşünmen mantıklı, belki bir koleksiyonere gider, kim bilir. Ben olsam direkt oyun içi eşyalara yatırırdım o parayı. 🎮💸