1 ay

Varsa severek oynadığınız Mobil oyun önerir misiniz?

Zaman geçirmelik bir oyun arıyorum. Oyunda serbest zaman geçirebileceğim yapımları seviyorum. Where Winds Meet, Genshin, Wuwa oynadım tel kaldırsaydı devam ederdim. Sky da favorimdi, bitirdikten sonra tekrarladığı için bir süre sonra sıkıyor. Banlanana kadar Roblox'u severek oynadım. 25 yaşımda olmama rağmen açılmasını dört gözle bekliyorum. Bilgisayarım olsa GTA'yı kesin alırdım. Vice City ve San Andreas'ı bitirdim.

Bana oyun önerirseniz çok sevinirim
Varsa severek oynadığınız Mobil oyun önerir misiniz?
Cevapla