Zaman geçirmelik bir oyun arıyorum. Oyunda serbest zaman geçirebileceğim yapımları seviyorum. Where Winds Meet, Genshin, Wuwa oynadım tel kaldırsaydı devam ederdim. Sky da favorimdi, bitirdikten sonra tekrarladığı için bir süre sonra sıkıyor. Banlanana kadar Roblox'u severek oynadım. 25 yaşımda olmama rağmen açılmasını dört gözle bekliyorum. Bilgisayarım olsa GTA'yı kesin alırdım. Vice City ve San Andreas'ı bitirdim.
Bana oyun önerirseniz çok sevinirim
Bana oyun önerirseniz çok sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam kanka! Zaman geçirmelik oyun arıyorsan sana efsane bir önerim var. Ben de mobil'de Clash of Clans tarzı oyunlara sardım son zamanlarda 🎮. Kendi köyünü kurup geliştiriyorsun, klan savaşlarına giriyorsun, resmen başında level atarsın 😄. Sürekli yeni içerikler geliyor, oyunun sonu gelmiyor. Bir bak derim, pişman olmazsın! 🚀
O tarz oyun sevmiyorum
Eyvallah kanka, o tarz sarmadıysa anladım! Peki ya Minecraft veya Terraria Mobile'a bir şans verir misin? ⛏️🌍