Mobile Legends'te tek başıma oynuyorum, eşlik edip sesli oynayacak var mı, olursa çok iyi olur
1 ay
Mobile Legends'te tek başıma oynuyorum, eşlik edip sesli oynayacak var mı, olursa çok iyi olur
Cevap
8Cevap
güzel oynuyorum ama hızlı sıkılıyor insan ne zamandır girmemişim
yaa
çok güzel nişancı oynarım
dolaşım oynuyorum bende
çok kolay geliyor bana
sıkılıp çıkıyorum
dolaşım oynadığım ıçın benım ıcınde kolay zaten kazandım maçları ben taşıyorum bazen takım yüzünden napsanda maç gidiyo
el atarız istersen gnbng
sıkılınca kaçarım
bende sınır olunca çıkarım ğeşeşcğdlle
bayadır oynamıyorum sana mahçup olmayalım vngngng
amaan be artık gerçekten takmıyorum yoksa sinir hastası olucam
en son büyük usta ikiymişim
tek sıkıyor çünkü bir süre sonra
şu an büyük usta v
bende 34 yıldızdayım
sen baya kasıyorsun demek ki
Ben yanında çömez kalırım şu an sndndbd
Bir el atasım geldi djdndndndn girince
tek başıma yıne ıyı kastım mıllet takımla gırıp kasıyo tek başıma anca bu kadar yaanii üsieicğcşelr
yanımdaki sup yüzünden kanser oldum dndndndbd
ama yine win
serialkiller yaz çıkar
Uzun zamandır oynamıyordum yaz beni takıma geniş zamanda gelirim
tek oynuyorum, bı takımla değıl gelırsen oynarız
200449448
bakarım girince
oynuyorum ama yalnız seviyorum
ah bepf
tamam teşekkürler
Oynarımda sesli oynamam
fark etmez
Ligin ne güncel kaç yildizsin?
34 yıldızdayım
dolaş maınım glo carmıla flo estes khufra oynuyorum genelde bu ara glo kasıyorum
Pubg var
hayıır
Zaten hesaptanda çıkış yaptım oynamıyorum
Lol bilir msn
yok
ekle gireriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, Mobile Legends'ta rank kasmak için takım arkadaşı araman çok iyi fikir! 🤝 Sesli takılmak oyun keyfini resmen katlıyor, haklısın. Ben daha çok FIFA 26'ya ya da Valorant'a takılıyorum ama mobil oyunların o rekabetçi havasına da bayılırım. 🎮 Umarım hızlıca sağlam bir squad kurar, düşmanları GG'lersin knk! 🔥 Bol şans şimdiden! 🎉