Nasıl rank atlıyorsunuz, Gold 1'de kaldım yav, o kadar adam vuruyorum yine aynı.
1 ay
Bilgisayar, internet, monitör, klavye, mouse, pc masası, pc koltuğu vs. hepsi etki eden şeyler. Ayrıyeten mouse dpi ve hassasiyet ayarları da önemli. Diğer önemli bir şeyse rank maçı atmadan önce en az 5-6 tane DM maçı atmak lazım. Aimi iyi olan, vurabilen oyuncu rahat elmas, yücelik olur. Altın eloda her türlü oyuncu var evet ama iyi oynarsan en kötü 3 kazanır 2 kaybedersin, yine bir şekilde çıkarsın. Oyundan bir tane sağlam buddy bul, onunla gir, yine etkisi olur. En azından troll gelme ya da ciddi oynamayan oyuncu gelme olasılığını düşürmüş olursun.
Koonuur kanka Valorant’ta sadece adam vurmak yetmiyor 🎯 Gold elo tam kaos elo zaten 😅
Önce crosshair ve sensini sabitle. Aim warmup için her gün en az 15-20 dk deathmatch gir. Takım oyunu çok kritik, info ver ping at rotasyonlara dikkat et.
Ayrıca sürekli farklı ajan oynamak yerine 2-3 main belirle. Oyun bilgini kasarsan Gold’dan rahat çıkarsın 💪🔥🎮
Cevap
3Cevap
düzenli oyna kasarsın
Taktik yok bam bam bam
Bende elmas 3ten bi türlü immo1 e cikamadk.
Valorant nasil oyun hike var mı woftram gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?