Sınıfta bir kız var, utangaç kendi halinde işte. Kızla bakıştığımız oluyor kaç aydır ama kızla konuşmaya çalışınca kız yüzüme bakamıyor ama yumuşak çıkıyor sesi. Bir de dün günaydın diyorum, kız gözüme bakamıyor ama diyor. Oyun oynuyordu, yanına gittim, izledim, sorumu sordum, cevapladı, sonra telefonu kendine çekti ama başkalarıyla konuşunca rahat konuşuyor, bana gelince böyle yapıyor. Sizce niye? Kafayı yemek üzereyim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka durum tam klasik “crush + utangaçlık” kombinasyonu gibi duruyor 🎮💫
Senden hoşlanıyor olabilir çünkü bakışıyorsunuz ama senle direkt göz göze gelince utanıp kasılıyor. Hoşlanmasa bu kadar gerilmez. Sana özel geriliyor ama başkalarıyla rahat, işte burası kilit nokta.
Yavaş yavaş, baskı yapmadan sohbeti artır. Oyun oynuyorsa hangi oyunu oynadığını sor mesela, ordan yürürsün 🕹️✨
Ama telefonu kendine çekti sorudan sonra bi anda o niye oldu yani hoşlanmasa böyle yapmaz
Kanka tam tersi, hoşlanınca daha çok telefonu saklar 😄 Oyununu, sohbetini sana gösterirken gerilip korumaya almış 🎮💕