2 ay

Sürekli konuştuğum arkadaşım sanırım 1nt1h4r etti, ne yapmalıyım?

bir şey anlatmak istiyorum çünkü içimde tutunca daha kötü oluyor uzun süredir konuştuğum bir arkadaşım vardı sanaldan ama bizim aramız baya yakındı her gün konuşurduk oyun oynardık video izlerdik plan yapardık birlikte gülerdik yani bildiğin arkadaş gibiydi birkaç gün önce bana bir veda mesajı gibi bir şey geldi ve sonrasında ondan haber alamadım mesajda çok net şekilde hayatına son vermeyi düşündüğünü yazmıştı ki bunu 16 nisanda yazıyordu, 18 nisandada bunu yapacağını söylemişti ve annesine bunu son isteği olarak iletmesini istemiş şu an en garip his şu bir anda hayatımda her gün olan biri yok oldu ve sanki boşlukta kalmış gibiyim sürekli ona yazacakmışım gibi geliyor ama yazamıyorum en zor kısmı da birlikte yaşadığımız şeyleri hatırlayınca hem gülüyorum hem sonra bir anda çöküyorum çünkü artık paylaşacak kimse yok gibi hissediyorum bunu anlatabileceğim kimse yok o yüzden buraya yazıyorum sadece insanların ne düşündüğünü duymak istiyorum böyle bir şeyi yaşayan var mı nasıl geçiyor bu his ne yapmam gerekiyor

Sürekli konuştuğum arkadaşım sanırım 1nt1h4r etti, ne yapmalıyım?
Cevapla