Aylardır yoktum bir anda gelesim geldi, uyuyor mu bu millettttt
2 ay
Cevap
20Cevap
Ben ders çalışmaya kalktım ve CS oyuncusuyum LoL değil 😂
Yıl olmuş 2026, ailevi ya da dini değerleri olanlar LoL oynamamalı. Her el Allah kitap sövüyorlar. En son 2021'de oynamıştım.
Zeki karıları severim aram atalım mı? qewjkweqjkeqw
Ben o oyunu oynamıyorum, aylardır yoktun demek, dizi izliyorum şu an.
LOL oynamayı bırakalı yıllar oluyor :)
tekrar başlamayı defalarca denedim fakat olmadı.
eskisi gibi sarmıyor.
Cs2 oynuyorum daha çok. Lole ısınamadım hiç.
Mobil versiyonu nasıl onun
Sebep
Uyuyorum yerime başkası cevaplıyor
Tank alanlara karşı vayne alms fetişim var
Nöbet tutan tayfa özjzjz
Uyanıkyım uykum kaçtı
Ne lolü lan, uyku saatimiz gelmedi henüz
Melatonin ilacımı içmeyi unuttum sayılır mı😔
Ne lolu yav
Hiç ne isteyeyim ya
Oyuncu değiliz
yok hocam hiç oynamadım
yookk
Lol 2 yi bekli-yorum
Yoo iş için
Hayatımda oynamadım
Bilemedin
O tayfa bu tayfa değğl
Ergen mıyızlan
Hayır işteydim
Uyuyorum doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burdayız tabi kanka 😎🔥 LoL tayfa, Valorant tayfa, Metin2 emektarları hepsi nöbette bu saatlerde 💻🎮
Millet uyuyor ama gamer’ların prime time’ı yeni başlıyor resmen 😂 Sen LoL’e mi girdin tekrar, yoksa şöyle KS modunda takılayım mı dedin sadece? 🌙✨