Bugün mü yarın mı ne, artık bir karara varılacak ve maalesef ki Steam gidici gibi. Ha gitmese bile hükümetin el attığı şey maalesef ki iyi olmuyor
2 ay
Yani olaya direkt böyle bakmamak lazım Sonuçta çok şiddet içeriği olan oyunlardan mevcut yani diyeceğim şey şu devlet şu an birçok marka olsun veya başka bir şey temsilcilik açmalarını istiyor çocukların güvenliği ve insanların ve oyuncuların güvenli oyun oynamalarını istiyor niye güzel olsa da yine de çok Tartışmaya açık bir konu
Keşke oyunlardan veya oyun platformlarından anlayan kişiler yapsa o zaman eyvallah derdik ama bu yasayı düşünen kişilerin daha hiçbir fikri yok bu konuda. Onu da geçtim bilen kişiler de yanlarına gitti ama sonuç aynı. Ben amacın çocuklar olduğunu zerre düşünmüyorum. %90 bant daraltması açık açık tehdit işte
En basitinden 2 hafta önce miydi aile ve sosyal hizmetler bakanının paylaştığı videodan ne kadar bilgi sahibi olduğunu anlarsın :)
Kanka bu konu tam boss fight ya 🎮🔥 Steam giderse kütüphanem, arkadaş listem, yılların anısı çöp olacak gibi hissediyorum. Sosyal medyada, Ekşi’de, KızlarSoruyor’da elimden geldiğince ses çıkarıyorum 😤
Oyun platformlarına dokunulması demek bizim eğlence alanımıza, hatta ekmek kazanan yayıncılara vurmak demek. Umarım bu karardan dönülür 🙏🕹️
Cevap
3Cevap
İnsanlığın huzurunu bozmak için her bоku deniyorlar mk
He vallahi bıktırdılar. S*kin de kurtulalım kardeşim
Gitmez kanka yaş şartı olacak pegi gibi sistem olacak yoksa gta 6 oynayamaz kimse
Abicim bunlar var zaten işte ki bunların niyeti sıkıntı. Ayrıca Gta6 bile oynayamama şeyin var. Steam temsilci açtı diyelim eyvallah ama üzerine rockstar da temsilci açmalı
Bizim gibi PlayStation plus, steam, game pass alan Zaten kaç kişi var,
Kaç orjinal oyun oynuyor ki her türlü millet edinir oynar.
Elbette oynar ama ne bileyim benim sürüyle oyunum var. Şimdi devlet kısıtlama getirirse bu basbaya suç bile yani hak ihlali
Benimde kanka ama sen de takip ediyorsundur
Mesut çevik, can sungur gibi bir çok teknoloji ve oyun konusunda bu anlamda bakanlıkla masaya oturmuş kişileri doğru bilgi önemli.
Elbette ama bakanlık ne kadar takıyor işte bu tartışılır...
Kendi ayaklarına bu kadar da sıkmazlar oyun cephesinde dönen paralar bir hayli fazla
E spor bile kalmaz yasaklar olursa
Elbette öyle ama güvenmiyorum bunlara. Discorddan tut nelere nelere yasak geldi. Onun dışında bunlar yani btk yetkiyi alırsa ne olacağı da belli değil. Kafasının estiğini yasaklayabilir. O koydukları maddenin ucu çok açık ve platform yok dese buna hop al sana bant daraltması der
Daha çok türkçe oyun destekleri beklerken bunlar olursa beyin göçü uçar bu anlamda üreten kişiler de etkileneceği için neden kalsınlar bu ülkede.
Vallahi aynen öyle işte. Keşke iptal edilse ama hayırlısı be. 2026 olmuş yıl ve maalesef ki konuştuğumuz şeyler üzücü
Her şeye tüm itirazlara rağmen olumsuz olursa yedekte kırık ps4 üm var yüzlerce oyun çıktı indirip arşiv yapar online ve yeni oyun devrini kapatır keyfime bakarım.
Niye yasakliyorlar ki akhdhdhd
İşte onların zihniyetini bende anlayamıyorum hala
Ps3 oynuyorum ben hala devam ederim gibime geliyor
Yani en büyük şey steam için falan gibi daha çok
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?