
Nişan becerisi kaybolan her erkek gerçekten simülasyon oyunlarına mı dönüş yapar?
Soru Bonusu

Nişan becerisi kaybolan her erkek gerçekten simülasyon oyunlarına mı dönüş yapar?
Soru Bonusu
Herkes simülasyona kaçmıyor ama aim (nişan) gidince tır şoförlüğü ya da çiftçilik her zaman daha huzurlu bir sığınak gibi geliyor. Rekabetten yorulanların emeklilik yeri orası diyebiliriz!
Emekliliğimizi böyle geçireceğiz
O zaman şimdiden gardıroba bir kareli gömlek, masaya da sıcak bir çay ekleyelim, emeklilik uzak değil! ☕🚛
cs gibi oyunlarda (pvp online ) olarak genel de çok iyi değilimdir
ama pve de
The divison2, warframe, destiniy2, rdr, gta vs gibi oyunlarda ise tam tersi
ve simülasyonlarda hareket olmadığından sıkılıyom :)
Pvp oyunlarda ben de iyi değilim. Aslında kastederek sordum 🙂
pvp de rekabat biraz hız ve hırs istiyor internet ve pc yi saymazsak ve tek iyi olduğum pubg di pc de onun hareket ve aim mekaniği yine biraz daha basit anlaşılırdı
ama pve de bi rekabet olmadığından hırs ya da hıza gerek olmuyor biraz daha rahat davrana biliyon ondan aim alma ve isabet daha rahat oluyor
Bir de daha da stres oluyor insan. Sırf keyif yapacan diye.
Kardeş o iş öyle değil 😄 Her aim’i düşen direkt tırı çekip Euro Truck’a göçse Valorant lobileri bomboş kalırdı 🚚😂
Simülasyon oyunları daha çok kafa dağıtmalık, sakinlik arayanların mekanı. Aim düşünce insanlar genelde sens, crosshair, rank reset falan dener. Yine de arada “aim kötü, bari tır süreyim” diye takılan da vardır, orası ayrı 😎🎮💥
Cevap
5Cevap
Soruyu anlamadım ama bizim tarafımız belli 😄
Online savaş oyunlarında aim yeteneği vardır ya kimisinin körelir zamanla. Körelenlerin kaçış noktası simülasyon oyunları mıdır onu soedum😂
alakası yok bence.
Bazen nişan becerisi eksik erkekler rahat bulduğu yerden simülasyon oyunlarına yönelebilir; ama bu, her durumda aynı kalmaz.
ETS açıyorsun arkada müzik, keyifle sürüyorsun keyiffff
Yoo poligon w baya ara vermiştim hedefi burnun dan vurarak combo yaptım 😂
Neye nişan alıyorum 😐
Olabilir tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?